19 Haziran 2011 Pazar

Bernardo şahane...

Kimleri malının kalitesizliğinden dem vurur, kimileri pahalı oluşundan. en çok canı ise şöyle %50 civarı indirime girince yakar, daha önce alışveriş yapanlar için. hatta bazen hediye çekleri filan da verir.

neyse benim burda beğendiğim bir günlük yemek takımı vardı, aslında düz bir takım: siyah ve beyaz, sıkıştırılmış camdan. birçok indirime, hediye çekine vs rağmen almadım almadım ve almadım çünkü kasesi yoktu. sonra bir gün aynı tarzda kaseler gördüm bir yerde, hemen 6 tane kaseyi aldım ve bernardo'daki takımı almak için yola koyuldum. ama o da ne? bu takım koleksiyondan kalkmış ben alana kadar, hiçbir yerde yoktu :( üzüldüm elbette ama yapacak bir şey yok deyip başka günlük yemek takımı aradım kendime, yine de alamamıştım hala.

bugün yine bernardo'ya gittim, kırmızı serisinde oldum olası gözüm vardı, onları almaktı amacım. ama bir de göreyim ki benim siyah beyaz takım gelmiş, fazla indirim yok, çek filan hiç yok, ama gözüm dönmüş bir şekilde takımı aldım yine de! artık aşağıdaki takım benim ;)


takımla yetinmedim. beğendiğim kırmızı tuzluk, biberlikleri, sepeti, havluluğu, baharatlığı aldım. nişanlım dertli dertli bakıyor ve kardeşim bunları eminönü'nde çok ucuza bulabileceğimi iddia ediyordu. bakacaklar için söyleyeyim, bunların çoğunu eminönü'nde bulamazsınız, taklitleri de bunlar gibi görünmüyor.

Aşağıda bahsettiğim kırmızı serinin toplu bir görünüşü var. henüz ekmekliği alamadım, büyük bir mutfağım olmaz ise yer kaplamasından korkuyorum :( şu nihaleleri ise bulamadım bugün, başka bir bernardo'ya gidilecek ve koleksiyondan çıkarılmadan alınacak!



özetle bernardo'yu seviyorum.

4 yorum:

tubitos dedi ki...

ben de ben de seviyoruum kırmızı ne görsem alıyorum. hatta benimde bunla ilgili bir postum var =)

lamore del calcio dedi ki...

şimdi baktım senin postuna da:) o zamaaaaan, yaşasın kırmızı kardeşliği

Gözde T S dedi ki...

Canım sen bu takımı kullanıyorsun artık. Ben alalı 2 yıl oluyor Bernardo'da aldığım birçok şey artık yok ama ben daha bekarım :) Günlük yemek takımımız aynı ben 2 set aldım sonra da güral porselenden 6 tane kırmızı 6 tane siyah kaseyle kombinledim. İnşallah kullanınca blogumda kalitesini yorumlarım ama Bernardo benim de aşkım hele ki indirim dönemlerinde :) Sevgilerimle.

lamore del calcio dedi ki...

gelin adayı, iki set almak süper fikir, şu anda da var sanırım, eğer ciddi bir indirime girerse 1 set daha alaiblirim ben de. bu arada kırmızı kase fikrine bayıldım. benim beyaz kaseleirn biri yolda, biri de geçen mutfakta elimden düşüp kırıldı, senin kombin olayın süper, hemen bakacağım :) çok saol