17 Nisan 2012 Salı

bahar gelecek misin?

geçen senenin baharı getiren günü bana : 16 Nisan

Söz verdiğimiz ve alyansları parmağımıza geçirdiğimiz günün üzerinden tam 1 sene geçmiş.

o alyanslar bir ömür bizlerle kalsın...

Bahar geldi mi, geliyor mu derken; yağan yağmurlar gösterdi ki, yok anacım gelmemiş bu mevsim sanki. yağmur yağmasından öte, bahar yağmuru gibi yağmadı ki mübarek...

Hafta sonu güzel havada bir İzmir planlamıştık, hmm tur güzel oldu ama hava için aynı şeyi söyleyemem doğrusu.

Olduça zor gittik İzmir'e. 2 hafta önce, babacığımın ameliyat durumunu öğrenince, üzerine bir sürü para bayılıp değiştirdiğimiz biletlerden bana ait olanı yine kullanılamadı, niye mi? ofisten çıkamadım, iş fenaydı ve Cuma akşamı kaldım ofiste. Kocamı İzmir'e gönderip, ben baba evine gittim. Sanırım özlemişim eski yatağımda uyumayı, gidemeyişim sinirlendirse de eski yatağımda bir gece ve aprtman arkadaşımla eski günlerdeki gibi muhabbet iyi geldi. e Cumartesi ilk uçakla (kargalar kahvaltı etmeden) yetiştim İzmir'e ben de.

Kahvaltı diyince.. benim dukan hafta sonu azcık yalan oldu yahu. her iki sabah da yarım simit (aa gevrek o gevrek :)) yedim, ne kepeğim vardı ne ekmeğim, ne yapayım :(

he bir de akşam sofrasında balığa eşlik eden sarmalardan da azcık kaçırdım, ya sanırım pişmen değilim:s

Salon tam bir derbi tasarımında, masanın yeri değiştirlmiş, büyük televizyon buraya alınmış, hatta elektrikçi çağırılmış ki şöyle ailecek maç seyredelim. evet yağmura takıldık işte, ailecek survivor izlemek durumunda kaldık yani :)

Pazar nispeten daha iyi bir havayı İzmir'de bırakıp, 2 saat rötar yapan uçağımızla döndük şehrimize.

artık kaldığımız yerden, iş güç, koşturmaca devam edeceğiz.

dukanı da nasıl olsa bozuldu diye bırakmadım vallahi, sabah yoğurt, yumurta, peynir üçgenimi kurdum yine. ben istediğim kiloya ineceğim, kaçarı yok.

akşam da İnönü deplasmanından 2-0 galip çıkınca değmeyin keyfime vallahi...

çalışmak lazım tabii. amaan çalışırız, ne yapalım di mi? Sağlık olsun da...

3 yorum:

tubitos dedi ki...

canım ben de karatay diyetine başlıcam kitabı sipariş ettim onu bekliyorum, nasıl sen kilo verebildin mi?

lamore del calcio dedi ki...

tubitos, valla ben (yalan olmasın en başında tartılmayı unuttum, öncesinde de diyet denemelerim var) 66 kilodan 58.8 kiloya indim şu an. 2.5 kilo kaldı hedefe. ama 60'dan 58.8 e iniş zor oldu, 3 hafta yerimde saydım, ama inat ettim ve tekrar düştü. eğer kaçamaklar engellemezse hedefe birkaç hafta sanki:) karatay da çok başarılı imiş, yapanlar memnun

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

azıcık simitten hiçbişe olmaz hem simite dayanılabilir mi ki allahasen :) biz de bu haftasonu 3 günlüğüne gidiyoruz izmire keşke siz de bu haftasonu gelseydiniz belki orada görüşebilirdik gerçi derbi de bu haftasonu maç öncesi görüşmek daha iyi olurdu :D neyse kısmet istanbula diyelim...