12 Ekim 2012 Cuma

aslında hala yaşıyorum ;)

hani derler ya, yoğunluktan saçımı kaşıyamıyorum diye, yok valla doğru bazı zamanlarda bu.

bu yazıyı size "imdaaat deyip", bir elimle tostumu yiyip, diğer elimle yazmaya çalışarak yazıyorum. aha şu tost bitene kadar vaktim var, sonra yine aynı maraton.

sanırım savaş çıkmak üzere, efenim işten güçten onu bile takip edemedim, o yüzden olur da ülkeden kaçmamız filan gerekirse, beni gelin Koza Plaza, Esenler'den alın, bu gökdelenlerde bırakmayın, mazallah uçak çarpar bişi olur, savaş yani bu di mi?

iş arkadaşımın ayrılması ile, benim Murphy yine iş başına geçti, kadındayken pasif durumda olan tüm işlere bir hareket geldi, bir de benim işlerim; üzerine tuz biber diyelim. He bir de üstüne onun gideceği bir seyahate ben gittim (ki Roma'yı çok severim, iyi oldu, orası ayrı), ama ne oldu?

Ofiste işler birikti tabii, tam halledecektim ki işleri, benim kendi seyahatim çıktı geldi, 1.5 günlüğüne Londra yaptım, ama garip bir durum; Londra'da geçen 1.5 günlük yoğun toplantı programım, tam 3 gecemi de aldı. e giderken sabahın köründe kalk, orda bir gece, dönüş diğer gece ama buraya kadar sabah oldu filan. eh iş güç var kalktım geldim, lan Cuma yemin olsun 11 saat uyuyacağım derken aklıma geldi, masa arkadaşımın kına gecesi var ayol. Anlayacağınız bu akşam da uyuyamıyorum.

Tüm bunların üzerine uzuuun da bir tatil var önümde, çok önceleri birleştirmiştim bayram tatilini, yurt dışı turu almıştık filan. yok gezmek, görmek çok güzel, sen sevdiğim şey ama üzerime "lan dönünce bu işleri kim yapacak"stresi çöktü, daha gitmeden.

Neyse ben haftaya kadar bu düşünceleri ataıp, şöyle güzel bir tatil yapmalıyım, tamam dinlenemeyeceğim ama en azından kafam boşalır umarım.

Ekim ayında Türkiye hariç giriş yaptığım ülke sayısı, kısmetse Ekim sonunda 7 olacak, hiç bu kadar leylek olmamıştım ben.

İşte böyle bende haller, çalış, koştur, gez; ama yine de işyerindeki negatif hava uçtu gitti tabii... Bir kez daha anladım, fiziksel yorgunluk geçer anacım, ama ruh yorgunluğunu Allah kimseye vermesin, bir daha yaşatmasın, Amin.

Roma'da Londra'da fotoğraf çekecek, gezecek vaktim olmadı, toplantıdan kalan sürede Roma'da ufak bir tur attım, Londra'da ise ancak otelin bulunduğu Oxford Street'de birkaç mağaza dolanabildim.

Bu sebeple size, taa 2008 yılında, 1 ay kaldığım Roma fotoğraflarımdan ekliyorum;)

İyi hafta sonları olsun inşallah...




2 yorum:

S&A dedi ki...

Canım valla bol aksiyonlu,gezmeli tozmalı yaşıyosun işte ne olsun :)Mutlu haftasonları :)

Hamide... dedi ki...

Leyleği havada görmüşsün canım ondandır bu gezişlerin... valla insan çok yoruluyor haklısın git gellerden bavul hazırlamaktan başka şehrlerde yatağından ayrı uyumaktan ama işyerinde huzurlusun ya onu düşün mutlu olmaya çalış e mi :)