2 Ocak 2013 Çarşamba

sevgili 2013

Sevgili 2013,

Dilek listemi kısa tutuyorum. Bak ben beklentilerimi düşürdüm, sen de yardımcı ol :)

1) Lütfen ani hastalık/ölüm benden, sevdiklerimden uzak olsun, lütfen, lütfen!
2) Eşim istediği alanda, istediği gibi bir iş bulsun; mevcut işini bu şekilde değiştirsin.
3) Aldığımız arabanın taksitlerini, ek hesaba, borca girmeden bitirelim bu sene (taksitler fazla oldu da, neyse...).
4) Araba kullanma konusundaki yeteneksizliğime rağmen, lütfen bu sene artık trafikte korkmadan gidebileyim. Bak o kadar para döktüm, ders aldım :)
5) nerde anormal bir insan beni buluyor, lütfen aklıma sahip çık 2013. He bir de benim yanımda başlayacak arkadaş en azından normal birine benziyor, lütfen onunla iyi anlaşabilelim ve huzur içinde çalışalım. bak bu dilek önemli, zamanın çoğu işyerinde geçiyor. Bu arada terfi, zam filan olsa da iyi olur ama inan önceliğim değil ;)

Sanırım seni sevdim 2013, kendine iyi bak, bye.

2 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

2012de araba almayı başaran tek blogger sensin canım sanırım :D:D araba sürme kısmına ise hiiiiç girmeyelim delirecem :p diğerleri için de kocaman bir amin diyorum

tubitos dedi ki...

canım inşallah hepsi gerçek olur, musmutlu seneler..