19 Eylül 2012 Çarşamba

heyecanlıyız :)


Sabahtan beri içim içime sığmıyor. Akşam Manchester deplasmanında maçımız var. Biliyorum favori değiliz, olamayız da. Ama yine de içim içime sığmıyor işte. Yıllar sonra bir Şampiyonlar Ligi maçında izleyeceğim Galatasaray'ımı.

Sağımda solumda bir sürü evrak, hasta fenerli müdürüm sürekli iş istiyor, sanırsam ki bilerek yapıyor, bugün çıkamayayım diye :) şaka şaka, kendisini çok severim, yüzüne yüzüne bir fenerbahçe maçı öncesi"maça gideceğim, yol kalabalık oluyor, erken çıkmalıyım" demişliğim ve kendisinin "peki Ayşe gidebilirsin ama başarısızlıklar diliyorum" diyerek izin vermişliği var.

Neyse bugün Manchester ile maçımız var. Belki çoğuna komik gelebilir, küçümseyebilir ama benim için çok önemli işte.

Çok zaman geçti böyle büyük bir maça çıkmayalı, o kadar uzun zaman oldu ki CL müziğini bizim maçımızda dinlemeyeli.

Ben Avrupa maçlarında uyuz bir taraftar değilimdir, öyle kendimi parçalamam belki ama yine efendice Türk takımlarını desteklerim ben böyle maçlarda. Türkiye'nin henüz İspanya, İngiltere veya İtalya olmadığını, iki takımı direk CL'ye gönderebilmek için "her" takımın puanına ihtiyacımız olduğunu ve elin bilmem nerelisi sevineceğine örneğin benim müdürüm sevinsini hep tercih ederim (fena mı bir de performansa denk gelirse gelme keyfime).

Beşiktaş'ın MANU galibiyetinde 0-1 skor oynamıştım, canı gönülden sevindim vallahi, hem de kuponum tuttu.

Fenerbahçe'nin evindeki Chelsea maçına ellerimle bilet aldım arkadaşım için, kendisi gözleri dolu dolu vazgeçip çay arası vermişti, biletix'in benim gibi GSli'ye veresi tutmuştu bileti işte. O maçta da Chelsea'yi değil Fener'i desteklemiştim.

Öyle çok içten mi oluyor, tabii ki hayır. sanırım 2000 yılında Galatasaray'a verilen destek haricinde göremeyeceğiz öyle "vatan, millet, sakarya" desteğini artık, mümkün değil.

İşte ama kendi takımının maçı olunca bir başka, çoook ama çok özlemişim bu duyguyu.

Allam valla iyi bir taraftarım ben ya. Bak elimden geldiğince fanatikliği düşmanlıkla karıştırmamaya çalışıyorum, nolur şans akşam bizimle olsun ya, sübhaneke dinimiz ve amin!

Hiç yorum yok: