4 Eylül 2012 Salı

Oğlan bizim kız da öyle ;)


güzel bir post yapmak istedim bugün.

epeydir de oldukça tembellik ettim blog konusunda biliyorum, yaz rehaveti sanırım. eh geçen yazki gibi düğünüm de yok ki bu yaz, sürekli anlatacak bir şeyler olsun.

aslında bu postu geçen ay yapmak istemiştim, ama ne yazık ki babaannemin vefatı girdi araya, sonra da bir türlü fırsat bulamadım.

kısmet bugüneymiş.

geçen ay Şero ile Kemal'i evlendirdik. şurda nişanlarından bahsettiğim çifti ;)

Bursa'da güzel bir nikah ile "evet" dediler, ardından da rotamızı Antalya'ya çevirdik hep birlikte.

Sıcaktan bunala bunala, terlerimizi sile sile oynadık Antalya'da. Temmuz ve Antalya sıcağını, bir de üzerinde deliler gibi zıplamayı ekleyin, anlarsınız halimizi.

Bu arada düğün için Porto Bello diye beş yıldızlı bir otelde kaldık, düğünün gerçekleştiği otelde yer bulamayınca, şiddetle tavsiye etmiyorum.

Düğün sonrası da, gecenin mutlu çiftiyle birlikte balayına gittik, evet evet beraber gittik. Bu kısım şiddetle tavsiyedir, Gloria otellerinden birisini geçen sene denemiştim; bu sene de Gloria Golf'e gittik, gelin damat ve biz çook güzel bir tatil geçirdik, şu ana kadar gittiğim oteller arasında gözümü kırpmadan tavsiye edebileceğim oteldir Gloria.

pekiiii... sizce gelin ve damadın resimleri kim çekti? tabii ki ailemizin fotoğrafçısı Aylin. Fotoğraflara şuradan ulaşabiliyoruz. nikah sonrası gittiğimiz Cumalıkızık köyünde mükemmel bir işe imza attı Aylincik (kendisi şu an Roma'nın fethinde :p)

kendisinin izni ile birkaç fotoğrafı burada paylaşıyorum.

esen kalın :)





1 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

allah mutluluklarını daim etsin bir yastıkta kocatsın :) sen de çok güzelmişsin düğünde...