13 Şubat 2012 Pazartesi

Aire Barcelona, Rosa Clara ve daha niceleri...

Gelinlik alma aşamasına geldiğimde, içimden resmen bir alien çıkmıştı. O kadar çok hevesliydim ki o bembeyaz elbiseyi giymek, bana en çok yakışanını giymek için.

Doğsuru Pronovias'tan aldığım gelinliğim içime sindi. Arkadaşımla gelinlik bakarken de hem kendiminkine yakın modellere gidiyorum, demek ki doğru karar vermişim :)

Yalnız geçen sene içimde kalan bir marka vardı : Aire Barcelona. BU markayı Beyaz Butik'in sattığını öğrenmiş ve aşağıdaki siteden not edivermiştim bir sürü model. sonuç mu? tabii ki hiçbiri gelmiyordu Türkiye'ye.

http://www.airebarcelona.es/

Ama yeni gelin adayları için süper bir haber: Bu markanın distribütörü artık Beymen Bridal ve oldukça fazla modelini getirdiklerini gördüm, arkadaşım için provaya gittiğimizde. Aynı zamanda Rosa Clara da getiriyorlar ve sade modelleri seven gelin adayları için biçilmiş kaftan bu marka da.

Ben derim ki, çok pahalı olduğunu düşünüp Beymen'i görmeden elemeyin. Evet büyük bir grup 10.000 üstü fiyatlarda ama Aire Barcelona ve Rosa Clara kataloglarından Pronovias, Beyaz Butik fiyat aralığında beğendiğiniz modellerin çıkma olasılığı yüksek.

Herkese iyi haftalar...

Hiç yorum yok: