1 Şubat 2012 Çarşamba

MAA...

Mehmet Ali Aydınlar ve ekibi en sonunda istifa etti.
Bakalım bu krizi nasıl yönetmişler :

- hiçbir karar alamadılar.

- aldıklaır tek karar olan FB'yi CL'ye göndermeme idi sanırım, ama o da ağızlarına yüzlerine bulaştı. CAS da "biz istemedik" dedi. çıkıp "biz karar verdik çünkü etik kurulu raporu var, yaptırım alırdık" diyemedi.

- Karar alamadıkları için, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın "mahkeme beklensin" restine de bir şey diyemediler ama dünyanın her yerinde sivil mahkemeler spor olaylarını değil "kişileri" yargılayacağı için, UEFA ve FIFA'dan toka yiyeceklerini anladılar ve kaçtılar.

- he bir de play off getirdiler, ne işe yarayacak, sebep aslında belli ama neyse.

- deli gibi sevdiği Fenerbahçe'yi de karşılarına aldılar ve gittiler.

ne olacak?

- süreç uzayacak, sanırım amaç da buydu.

- Fenerbahçeliler, oldukça sürecek olan "mahkeme"yi  bekleyelim diyecek.

- Yeni gelecek yönetim gelene ve karar verene kadar UEFA ve FIFA yaptırım uygulayabilir.

- Sonuç olarak tüm takımlarımız ve milli takım yaptırımlara maruz kalabilir.

her şekilde benim hakkım, birçok taraftar gibi, bu adama helal değildir. ben UEFA'da takımımı, diğer türk takımlarını göremeyeceksem, hakkımı da helal etmiyorum.

her ay verdiğim yaklaşık 100 TL dekoder parası içinse tüm bunlar, onu da vermem  gelecek sezon, olur biter.

niye bunlarla kafamı yormak yerine, örgü filan örmüyorum ki ben? çok sinirliyim.

he günün en iyi tarafı : kar tatili olduk ve evdeyim, elimde de türk kahvesi :p

1 yorum:

Yasmin dedi ki...

Senden özenerek türk kahvesi yaptım ben de... İş yerimde içiyorum ama olsun...

Örgü örmek stres attırıyor, ama o da sıkıyo sonra sonra... Ki ben bile çok sevmeme rağmen böle şeyler bize göre değil... :) Bak dün kek yaptım o bile olmadı... :))

Tüm yorumlarına da katılıyorum....