31 Ocak 2012 Salı

iş, güç ve kar arasında...

soğuk bir gün brrr...

dün de bugün de sabahları "gitmesem mi" deyip, işe geldim, az nüfusla iş yaptık ofiste, erken çıktık, konsantrasyon sıfır yani, her an TEM kenarındaki bu plazalarda mahsur kalma korkusu içimize, herhalde bugün de erken çıkarız.

bu hafta sonu, hafta içi yiyeceğimiz her şeyi pişirdim, sanırım bu işin en kolayı bu dostlar. sıfır stres oluyorum eve gidince. tamam taze yemeğin yerini tutmuyor ama napıyım :(

diyeti birazcık bozdum hafta sonu. bir tane sigara böreği, 2 kadeh şarap ile.  tamam dün de azcık bozdum
 :( :( ama eskisi kadar yemediğim bir gerçek. mesela dün akşam güzel bir pilav yapmışım, dayanamadım, 1 kaşık alıverdim, o kadarcık.

dün annemlerin tartıya çıktım, geçen pazara göre 1 kilo eksiğim, Allah bereket versin. Annemler de bu karda kışta köye gittiler, köyden komşuları yaşlı bir amcanın cenazesine. Allah rahmet eylesin, çok severdim çoluk çocuğu olmayan, cenazemiz olursa gelin diyen bu amcayı. işte tam da o yüzden annemi durduramadım, halbuki hastalıktan yeni çıkmıştı yine :( ne diyeyim, Allah insanı yalnız yaşlandırmasın, çok zor, çok.

Akşam Umutcanım gelecek Ankara'dan... umarım seferler filan iptal olmaz da gelebilir. özledim zira, yine 1 ay oldu görüşmeyeli...

o zaman çalışmaya devam, sadece arabaların ve beyazın göründüğü TEM manzaralı ofisimde...

5 yorum:

gülümse dedi ki...

İyi haftalar olsun tatlimmmm

GÜZİN dedi ki...

canım bende eşim burdayken bu yemek işini bir türlü oturtamadım işten eve gelıorm ne yapcağımı bilemez şekilde:) baya stres oluyodum bide aceleyle ortaya güzel şeyler çıkmıyoki yorgun argın:) ama haftasonu bütün haftaya yemek yapabilmene bayıldım acaba bende yapabılmrym? dönünce öyle yapmam lazım yani yoksa hiçi yalan oluyo:)
seferler iptal edilmez bence ya burayada cokyağdı öyle seferler felan iptal edilmemşti şekerim, umarım kavusursunz:)

Yasmin dedi ki...

Kar kış biz de geldik bugün... Genelde hava yağmurlu e kasvetli ise sıkkın olurum ama bu sefer kar da sıktı canımı :)
kaçamak konusunda ben çok masum gördüm yediklerini, üstelik hayatımız bu şekilde devam edecek, hep rejim de olmayacağı için az öz yemek lazım, kaçırdık mı da ertersi güne boğazımızı tutmamız lazım. Bizim hayat tarzımız bu maalesef, başkaları gibi ye ye kilo alma olayı bize işlemiyo :)
Haberlerde dinledim, uçak seferleri iptal edilmişti dun ve bu sabah ama umarım Umut'un iptal olmaz ve sağlıkla gelir yanınıza...

Yasmin dedi ki...

Unutmadan...
Yemekleri haftalık yapmak süper rahat bişi... Ben de pazar gününden iki çeşit yapmaya çalışıyorum, perşembeye kadar idare ediyor bizi, cuma da dışarıda yiyoruz ya da menemen, soslu makarna... İdare ediyoruz bi şekilde...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy ayyy kar kış aynı durumdayız canım allah kolaylık versin bizlere... yemekler biz çalışan bloggerlar için aynı durum demekki :) yasminin son yorumundakinin aynısını yapıyorum ben de, bol pilav, iki çeşit tencere yemeği 4 gün götürüyor cuma da ödül günü tamam işteeee :DD