10 Ocak 2012 Salı

mutluluk sinyalleri:)

Sabah bir e-mail aldım, birilerinin bir şeylerin, ortada dönen adaletsizliğin farkında olduğunu anladım, içim rahatladı, bu küçücük şeyle mutlu oldum.

şirketin bir toplantısı için Londra'ya gidiyorum. Aslında şirket seyahatleri bana çok fazla heves vermez ama bu başka, daha iş yaşamımın ilk yıllarında, elden geldiğince gezerken, ilk şirketim eğitim için insanları Londra'ya yollardı, onlar da extra 2-3 gün izin alır ve bu şehri gezerlerdi. ben bir gün şirketim beni yollayacak, burası için uçak/vize masrafı yapmayacağım diye uma uma, Londra'yı görmedim hiç, sonra da denk gelmemişti. sanki bundan 6 sene önceki çocukça hayalim gerçekleşti şu an, tamam extra birkaç günüm olacak ama bunun için de mutlu oluverdim ben.

gelecek ay Sarıkamış'a gideceğiz kayak için. açıkcası kendini kıs kıs nereye kadar, gez gör, bari para biriktiremesen de anılar birikir felsefeme birkaç yıllığına geri döndüm. o yüzden hem o extra birkaç gün için Londra'da, hem de Kars'da harcama yapmaya karar verdim. Bunlar beni mutlu ediyor, yine şükrettim, gezip görmek için harcama yapıyorsan, çalışmana değiyor demektir aslında.

Vize başvuru formunda tüm seyahatlerimi soruyordu, söylene söylene eski-yeni pasaportlarımdan giriş-çıkışları yazarken (normalde vize tarihi istenir yahu, bu İngiltere de bir garip ülke) birden gülümsedim. Gezmişim yahu gezmişim, üniversitede staj muhabbetine, ailemin yanında kalırken, tüm paramı harcayabileceğim yıllarda yıllık izinlerimde, bulduğum her fırsatta gezmişim. aferin bana :)

sonraa.. akşam saatlerinde, canım arkadaşımın terfi haberini aldım. Şu dünyada elinden gelse kimi terfi ettirirsin deseler, kendimden bile önce kesin onu seçerdim.çok çok mutlu oldum, sonunda hak ettiğini verdiler 10 yıldır tanıdığım, ne zaman başım sıkışsa yardımıma koşan bu insana.

güne Hestia'nın şu yazısı ile başlamak zaten iyi gelmişti bana, ben de üstüne koydum ve mutlu oldum bugün.

konu neydi? mutluluk, bardağın dolu tarafından bakmak, mutlu olmak, konu bu olunca şu komik notu da paylaşmadan edemeyeceğim.


7 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

ayşe süper b haber bu ya inan çok sevndmmm

S&A dedi ki...

Çok sevindimmm ne güzel,darısı benim başıma ben de çok istiyorum.Çok haklısın ya gezmek lazım paranın biriktiği ve birikeceği yok zaten :)) Gaza geldim hemen turları araştırmaya başlıyorum :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

bi kere o özlü söz harika :)) ikincisi harika haberlerin varmış çok sevindim demek londraya gideceksin ne güzel... gün gelir ben de yurtdışına çıkabilirim inşallah :D

Gözde T S dedi ki...

Not gerçekten güldürdü beni :) Arkadaşınızın terfi etmesine sevindim bu ülkede hak ettiğini almak çok zor oluyor. Darısı hak eden herkesin başına olsun.
Londra'dan dönünce sizin resimlerinizle gezer ve teselli oluruz bizde :)

Taranis dedi ki...

Londra'ya benden selam söyle.Benim yerime fish&cips ye, üzerine söyle soho'da bir dolan, vaktin olursa Oxford street'te Topshop'a uğra,gez gör tadını çıkar,underground'u kullan ve metro gazetesini unutma mutlaka,çift katlı kırmızı otobüslere bin,öğlen sandwiç ye sonrada sıcak bir latte...Ben çok özledim sanırım Londra'yı Ayşe. Bende gelsem ya senle??
Güle güle git güle güle gel canım benim.Küçük bir tavsiye Heathrow havaalanını tercih etmesen iyi olur çok yoğun ve EU dışından gelen insanlar için kocaman bitmek bilmeyen kuyruklar oluyor :(

Hestia dedi ki...

Haha:) yazı süpermiş, tabii seninki de:) yazmak paylaşım, yazmak mutluluk yazmak özgürlükmüş derler ya ne doğru derler değil mi? Mutluluk dedim, sana da bulaştı ne hoş oldu! İşini sevmek, eşini sevmek hayatı sevmenin başlangıcı...Keşke dileklerimizi birbirimizin gözlerinin içine bakarak söyleyebilsek:) ... Mutlulukla kal.

lamore del calcio dedi ki...

pembe mor alg, bence de, saol;)

S&A, çoluk çocuğa akrışmadan, başka sorumluluklar almadan son birkaç sene, kıymeitni bilmek lazım :)

Hamide, aramızda 5 yaş var. baktım ilk yurtdışına çıkışım 6 sene önce, yani ohoooo demek istiyorum, önünde ne çok zaman var, gençken :)

Gelin adayı, teşekkürler. evvet reismlerle karşınızda olacağım :)

Taranis, bilirim senin için Londra ayrı yerde:) aslında bana bir özet mailde 2 günde kompakt olarak ne görebilirim yazsan :) çok şey mi istedim ya? zaman bulabilirsen çok sevinirim

hestia, öncelikle o güzle yazın için ayrı, bu yorumun için ayrı teşekkür ederim. mutlu kalalım :)