17 Ocak 2012 Salı

İzmir'den...

Cuma akşamı, rötar yapmadığını iddia eden ama bizi kapalı uçak içerisinde 1.5 saat kıpırdamadan bekleten bir Onur Air uçuşu ile İzmir'e gittik.

Amaç büyüklerimizi görmek ve hasta ziyareti idi. Yine de küçük kaçamaklarla Bostanlı'ya uzanıp bir Türk kahvesi içmeyi, denizi seyretmeyi ihmal etmedik.

İzmir'e kocamaan bir Medical Park açılmış biz görmeyeli.

İstanbul'u son 10 yıldır deli gibi saran kentsel dönüşüm, İzmir'de de artık tam gaz bir de. Soyak Mavişehir'e pahalı, Mavişehir'in tepe kısımlarına daha uygun fiyatlı (ne kadar uygun denirse buna) dairelerini dizmiş. İstanbul ile kira farklarından yola çıkarak ( Emre'nin ablası, bizim sokak binasına verdiğimiz paranın aynısını verip, deniz kenarı ve havuzlu bir sitede oturuyor da), herhalde daireler satılık için daha uygundur, ileriyi düşünerek bir kredi hesabı mı yapsak dedik ama kiralanırken ucuzlar ama satış fiyatları İstanbul ile aynı!! Yok artık bu memlekette, taksitle ev alma, güzel bir yerde ve sitede oturma hakkı zenginlere ait. bizler ancak zenginlerin yatırım amaçlı aldıkları 10. dairesinde belki kiracı olarak takılabiliriz :)

İstanbul'a kar yağmış, iletilerde gördüm face ve twitter'da. İzmir'de ise sağanak vardı, feci yağıyordu yağmur. karı kaçırdım diye üzülürken, dün akşam yakalandık kara. sanırım hafta sonu iletilerde yazdığı gibi "huzur yağmadı" ama olsun, kar kardır. Şu an plazanın camından, beyaz manzaramı izliyorum işte :) Şu plaza camlarını da bir garip yapıyorlar, oysa resimler adam gibi çıksa, dört mevsim boyunca manzaramı ekleyebilirdim bloğuma.

güzel bir hafta mı bu hafta? öyle diyelim öyle olsun!

3 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

valla ben de izmiri özledim ya biz de haftasonu marmaristeydik istanbulda yer yerinden oynamış :)) ayrıca bu hafta benim için hiç iyi başlamadı eğer iyi bitmezse de yaklaşık bir iki yıl öyle gitmeyecek maalesef :((

lamore del calcio dedi ki...

canım her şey umarım yolunda gider, şans seninle olsun !!

Yasmin dedi ki...

İzmir İzmir.... Bir gün senin sakin sessiz binalaşmamuş bir ufak kasabanda mutlu mesut yaşayacağım, bunu hissediyorum...

Hamidecim, umarım iyi olur, herşey istediğin gibi gider...