27 Ocak 2012 Cuma

karlı bir günde, diyetin 5. günü

Dün akşam bir mail geldi. "Bilgisayarlarınızı yanınıza alın ve hava koşulları elvermezse evden çalışın". Akşam da Galatasaray'ın euroleuge maçını seyrederken (neyse ki uzadı muzadı ama 1 sayı ile aldık) "yarın işe gitmeyebilirim, yuppii" duygularındaydım.


Biliyorum içinizde, o zaman bu evdedir diyorsanız, yanılıyorsunuz, kalktım geldim, yollar açıktı, numara yapamadım. he gelmeyen bir sürü insan var, çok can sıkıcı ama napalım.

hava buz gibi, salep içesi var herkesin ama ben yine şiddetle karşı çıktım, irademi kullandım.

öğle yemeğinde de haydee, Foruma tantuni yemeye gidiyoruz dediler, istifimi bozmadım, aşağıdan salata söyledim :)

ama nereye kadar bilmiyorum :(

şu ana kadar mideme girenler : 1 bardak süt + mısır gevreği + ufak bir muz +  4 altınbaşak bisküvi + peynirli salata

bari servisler erken kalksa da gitsek...

7 yorum:

şirin dedi ki...

sabrın sonu selamet biraz daha sabır hem yarın tatil :)))

pembe mor alg dedi ki...

dewam kuzmm...

Yasmin dedi ki...

Takdir ediyorum hem işe gidişini hem de diyetteki iradeni...
Biliyorum ki kısa sürede gitcek o fazla kilolar...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

olacak canım olacak :)) bu arad atabii ki bize de evden çalışın demediler, kaltım bakırköyden önce levente geçtim, sonra kuleden kartala gittim düşün bu havada :(

Yasmin dedi ki...

Aceba Lamore bugün tartılsa mı??? :)
Min 1-1,5 kilo eksik olacağını düşünüyorum....

lamore del calcio dedi ki...

yasemincim bu kadar olupr, dün akşam anneme uğradım (tartı orda da hala), çıktım ve tam 1 kilo eksiğim :)

tubitos dedi ki...

canım senin fazla kilon varmıki yahuuuu