5 Ocak 2012 Perşembe

sen de mi geldin 2012?

ne yalan söyleyeyim gelmesin diye hain planlar yapasım vardı.

elde değil, çok seviyordum 2011'i. üstelik 2011'e girerken, geçen yılın bana bu denli uğur getireceğini de bilmiyordum, yani şöyle hakkıyla bir karşılayamamıştım bu yılı. 2011'e girmemize ramak kala arkadaşlarımızın evine hırsız girdiğini öğrenmiştik mesela, he bir de içtiğim şarap midemi fena bozmuştu geçen sene. ama yine de 2011 bizim sihirli değneğimizdi.

sonra düşündüm de yıllara anlam yüklememek lazım belki de. kimbili pek de gönüllü buyur etmediğim 2012 bana daha da uğurlu gelir belki?

hadi bir anlam da yükleyeyim. 2012 nizim evimizdeki ilk yılbaşımızdı. sevdiklerimiz gelmişti, güldük eğlendik. delileeeer gibi tombala oynadık, tabii ki biz kazanamaıdk her sene olduğu gibi. olsun, tek yaptığım çinkoyu tam 24:00'de yapıp, yeni yıla girişi kaçırmam da bir işaret olmalı :)

tüm gün şampanya diye söylenip durmuştum, Emre en son dayanamayıp aldı bana :) o kadar söylendim, insan bir resmini çeker di mi? hepsini hüplettik valla :)

pratik ve yetenekli arkadaşlarım sayesinde yiyecek içecek hazırlamak ve de dağınıklığı toplamak hiç zor olmadı.

masamızı güzelce kurup :



masadaki runner'ı çok beğenerek Boyner'den aldım, dümdüz bir masa örtüsüne ne güzel hareket katmış değil mi ?


konsolun üstüne açık büfe yapıp:

haydari ve azılı ezme için Selinciğin annesi, patlıcan salatası, köfte ve patates pastası için Şero, sarma için benim annem, uğur böcekleri için benim (gelinyolu'nun bloğu sağolsun :)) , rus salatası, sosisli cipsler ve kızartma için de Umutcumun ellerine sağlık :)


cipsleri ve çerezleri evdeki tek sephamıza yerleştirip :


balonları kocalarımızın şaşkın bakışları arasında, cuma akşamından şişirmiştik Umutla birlikte :)


pastamızı hazır edip :


az kalsın pastadaki şampanya ile yetinecektim. gerçi onu da ben yedim :)


herkesler yerini aldı ve biz 2012'ye merhaba dedik :)









hee bir de bizim evdeki eksiksiz ilk toplanmamızdı bu. arkadaşlarımın evin renksizliğinden sürekli yakınan bana bir de hediyesi vardı :) çiçeklerin rengine bakın, ne zamandır eve sıcak bir hava katar dediğim hardal sarısı ve kiremit renginde ;)


hoşgeldin 2012, geç içeri...


7 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

ne güzel kareler ayşecim iyi yıllar

Taranis dedi ki...

canım ne güzel toplanmışsınız evinizde ve yeni yıla birlikte girmişssiniz. Yüzünüzdeki gülücekler hep böyle devam etsin:) Mutlu yıllar canım

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canım benim öncelikle mutlu seneler... çok güzel bir yeni yıl partisi yapmışsınız eğlendiğiniz mutlu olduğunuz gözlerinizin içinden belli... ayrıca o sofra benimkini de gölgede bırakmış :D bütün bir yılınız hatta ömrünüz böyle geçsin canım...

Yasmin dedi ki...

yeni evde yeni düzenle yeni yılı karşılamak süper bir duygu....
Nice yıllara mutluluk ve sağlıkla canım...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
S&A dedi ki...

yaa nasıl özeniyorum şöyle kalabalık çiftli arkadaş toplantılarına..çok güzel olmuş herşey,şu ikea sehpadan her yeni evli çiftin evinde var sanırım :)) biz de bir de kırmızısı var :) bir de arkadşlarının hediyesini çok beğendiim çok kullanışlı Mudo'da görmüştüm ben de alamaya niyetlenmiştim ama alamadım daha.Mudo sanırım dimi
?

lamore del calcio dedi ki...

arkadaşlar hepiciğinize teşekkür ederim :) S&A çiçekleri ve vazoyu Boyner Evde'den almışlar...