5 Eylül 2009 Cumartesi

maça başlarken...











bazı insanlar vardır, hayatınızın en umulmadık anında karşınıza çıkarlar, aslında siz çoktan yolunuzu bulduğunuzu sanırsınız ama ne kadar çok yanıldığınızı da anlarsınız onlarla.

kim demiş ki 25 yaşından sonra dost bulunmaz diye? tanrı herkese bu konuda yanılmayı nasip etsin, ben yanılmışım. 25'imde hayatıma giren bir insanın hediyesi bana bu blog. beni izlemiş gözlerin, yanımda olmuş omuzun "bu kız yazmalı" demesi ile başlayan.

bugün benim doğum günüm. artık 25 değilim o klasik "iyi ki doğdum gördün mü bak 25 oldum" şarkısını söyleyemem.

ama "iyi ki doğdum ve bu güzel insanla tanıştım" diyebilirim. eğer bu bir maç ise, biz aynı takımın oyuncularıyız Umut'umla. ben sarı dersem kırmızı demez, o sarı dese lacivert demem. ama hep aynı yöne bakarız kanarya'mla.

umarım güzel bir 90 dakika geçer, heyecanlı ve bol gollü bir maç olur:)

Hiç yorum yok: