26 Temmuz 2011 Salı

ayrılık...

telaffuz etmekten korktuğum birkaç kelimeden biri: ayrılık

biraz önce hayatıma 1 sene kadar önce giren bir arkadaşımla konuştum, dertleştik, annemi soruyordu, her şeyin yoluna girdiğini duyunca sevindi, sonrasında ikimiz de sustuk ve ben dayanamadım: ne olacak bunların hali? diyiverdim.

bu kızı bana tanıştıran tatlı bir çift var(dı). birlikte takılır, gezerdik, içerdik, fotoğraf çekerdik. geçtiğimiz aylarda bu çiftin ayrıldığı haberini aldım. erkek olan kardeşimin yakın arkadaşı idi zaten, kız olan ise görüştüğüm bir insan haline gelivermişti. bugün konuştuğum ise, sadece onlar sebebi ile tanıdığım biri.

açtım, fotoğraflara baktım, ikisini aynı kareye koymak istedim yine ama fotoğraflar cansızdı.

birbirini kaybeden iki insana şahit olmak acı, hem de çok. hele ki kendin, şu an ikiyi bir yapma hazırlığındaysan...

Hiç yorum yok: