18 Temmuz 2011 Pazartesi

Gelin kızımız :)

Sabah sabah kargo kutumda mng'den gelen bir kargo buldum. Açınca içinde özenle paketlenmiş, serenanay'ın "gelin kızımız" tshirtünü gördüm. Henüz sipariş vereli birkaç gün olmasına rağmen, elimdeydi işte. Kuafördeki hazırlıklarımda kullanacağım bu tshirt'ün resmi aşağıda.





serenanay çok tatlı bir pasaj emekçisi, paketin içinde bir de çok şirin "be happy" yazan dolap süsü vardı. pazartesi sabahı için daha güzel bir sürpriz olamazdı.

beni pasaj.com ile şu yazısında tanıştıran taranis'e ve pasaj.com'dan serenanay'a tekrar tekrar teşekkürler.

4 yorum:

Taranis dedi ki...

Canım ne demek ben teşekkür ederim faydam olduysa ne mutlu bana.
Güle güle giy canım çok beğenmiştim bende bunu bende sipariş etsem mi acaba:)

lamore del calcio dedi ki...

çok tatlı bişey ya , bence al, el boyaması olduğu için çok kaliteli görünüyor. bu arada sanırım zayıf bir insansın, bana M bedeni cuk oldu, daha darı baskıyı zorlar diye bu bedeni seçtim :)

tubitos dedi ki...

gül güle kullan ben de böyle birşey düşünüyorum =)

lamore del calcio dedi ki...

teşekkürler tubitos:) sanırım senin daha vaktin var, insanın evlilik hazırlığı için vaktinin olması süper bişi olmalı, ben resmen ziplenmiş şekilde yapıyorum her şeyi:) çok değişiklikleri var bu tshirtlerin, mesela kolunda tül olanları filan, çok gezecek fırsatım olmadı ama vakti olanlar için süper şeyler var;)