27 Temmuz 2011 Çarşamba

futbolu özledim... (mi acaba??)

Futbol izlemeyi özledim, Galatasaray'ı çok özledim.

Bu perşembe hasret bitiyor, liverpool maçına gidiyorum ve yeni kadromuzu izleyebileceğim, içimde heves kırıntıları var mı, var elbette. dedim ya özledim...

ama hiçbir şey eskisi gibi değil. türk futbolunun üzerinde dönenlerden çok ama çok rahatsızım, özellikle siyasi boyutundan. bu konuda elden geldiğimce yorum yapmıyorum, fanatiklik hiç yapmamaya çalışıyorum. çünkü "aaa fenerbahçe şike yapmış, hadi düşürelim" diyecek kadar basit bir konu değil bu.

üzülüyorum çok, bu sistemi böyle kuranlara kahrediyorum, bizim bu derece sevdiğimiz oyunu nasıl böyle piç edebilirler, ayrıca şaşırıyorum.

olan biten karşısında ısrarla renklerini değil, insanları tutan fenerbahçeli arkadaşlarıma da sinirleniyorum, "bu işlerin asıl adamı Faruk Süren'dir" diyenleri sadece kınıyorum. çünkü olay "sen yaptın, ben yapmadım, ben yaptım ama sen de yaptın" diyecek kadar basit değil. keşke kim ne yaptıysa yaptı, ben bu renklere aşığım diyebilseler sadece, bu olayın rekabetle ilgisi olmadığını bilseler.

bu düzenin bozulmasına sevinmek lazım ama sebebin futbolu temizlemek değil, menfaat çatışması olduğunu bilmek de sevincimi kurağımda bırakıyor.

bir futbol sever olarak futbolu özledim.... yoksa özlemedim mi, alışkanlıkla mı özledim diyorum? bu sene "süper lig artık başlasssıııın" diyemiyorum ama demek istiyorum, çünkü futbol benim zevkim, hobim, neşe kaynağım.

hangi renkten, kurumdan, siyasi partiden olursa olsun, el ele verip şu ülkedeki üç kuruşluk futbol zevkimizin içine edenlere teşekkürü bir borç bilirim.

Hiç yorum yok: