20 Şubat 2012 Pazartesi

Londra'dan karda kışta...

Biliyorsunuz 10 gün kadar önce döndüm Londra'dan.

İş için gidince turizm için çok vakit yoktu. Hele ki eşim de hafta sonu için gelip, iptal olan uçak sebebi ile erken dönünce, bir de üzerine kar soğuk eklenince, çok da verimli gezdik sayılmaz.

Bekle bizi Londra, tekrar geleceğiz der ve fotoğraflarla yazımı bitiririm :)

Londra'da ilk durak, otelimize de çok yakın olan Hyde park. vardığımız gün kar yağışı yoktu ama içindeki göl buz kesmiş, çok çok soğuk bir hava vardı. Ertesi gün tekrar gittiğimizde karlarla kaplıydı zaten.

sonra soluğu Arsenal stadında aldık, tabii ki maça bilet bulamadık, ama store gezip, stadı şöyle bir tavaf ettik :)

sonra ise vurduk kendimizi Thames nehrine...

Sevgilimin yükseklik korkusu sebebi ile London eye olayına giremedik ama nehirde bir bot turunu ihmal etmedik.

aynı gün belli başlı müzeleri de gezdik tabii. British Museum, Victoria & Albert Museum, National Gallery... Bir de Emre döndükten sonra bunlara National History Museum da ekledim ben...

eveeet ikinci gün kar yağdı. Chelsea stadı ziyaretimiz karlar altında. Buckingham Palace ziyareti de öyle. yine karlar altında Big Ben, British Bridge de ayrı güzeldi valla :)

Emre dönünce kendimi zengin mahallelerine attım Chelsea civarındaki :)

bunlar da Londra'dan soğuk hava muhalefetine rağmen çekebildiğim spontan kareler...

çok sevdim bu şehri, sıcak bir havada yine gidip, doya doya gezmek lazım.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canım ya iki futbol tutkununun gidebileceği süper ülkelerden biri ingiltere, biri de ispanya :) birini aradan çıkardınız işte :D çok güzel resimler inşallah bir gün biz de gidebiliriz

fuly dedi ki...

oh oh 2012 nin ilk gezisi soğukda olsa gerçekleşmiş :) gerisi gelsin inşallah daha sıcak ülkelere :)))

Hestia dedi ki...

SİZİ GİDİ FUTBOL SEVERLER:) ARSENAL STADI DA GÖRÜLMÜŞ:))
BEN DE ESİME ''GİTMELİ, GÖRMELİ YENİ ÜLKELERİ KEŞFETMELİ'' DİYORUM SÜREKLİ.
BİR İMKAN OLSA DA GİTSEK, ÖZENDİM ŞİMDİ:)

sewooo dedi ki...

bir gün bende gidebilirim umarım çok meraklıyımdır yeni ülkeler görmeye ama henüz yurtdışına çıkabilmişliğim yok:(ne güzel sen görmüşsün.sevgiler:)

lamore del calcio dedi ki...

Hamidecim, umarım gidersiniz siz de en yakın zamanda. Aslında maça gitmeyi de çok istedik ama Premier lig maçlarına bilet bulmak, satın almak inanılmaz zormuş, öğrenmiş oldum :(

fuly, aynen darısı artık sıcak bir ülkeye ama bende de hep kuzey ülkesine gitme modu var yaa :)

Hestia, bence bu tarz şeyleri, şartları zorlayıp(ki biz sağlam zorluyoruz) evlililiğin ilk senelerinde yapmak lazım. sonrası malum :p

sewooo, umarım sen de gidersin en yakın zamanda. Yurtdışı olayı bir zehir, ben ilk defa 2005'te çıktım, sonrasında her fırsatta, her seferinde kendimi kasıp, birçok şeyden vazgeçip gezmeyi, gitmeyi seçtim. neyse ki işim de uygun, senede birkaç kez gidiyorum, toplantı arası fırsat yaratmaya çalışıyorum :)

tubitos dedi ki...

ohh ne güzel gezilere başlanmış şimdiden devamı da gelir inşallah canım

ayci dedi ki...

biliyormusun temmuz'da londra'ya gidiyorum.
bil bakalım neden :)

lamore del calcio dedi ki...

Tubitos, aynen:) hadi ama evlenin siz de başlayın gezmelere...

Ayçi, neden? ay merak ettimmm