17 Kasım 2011 Perşembe

benim de artık bir albümüm var :)



Yaşasııın, artık eve misafir alabilirim !

Niye mi? yeni evli evine gidince, olmazsa olmaz "albüm bakma" işlemi için artık donanımım yeterli.

Ayçi, fotoğraf albumümüzü göndermiş, dün geçti elime.

Klasik gelin-damat albümü anlayışından çok uzak ve eğlenceli.


Tam da beklediğim gibi.

İşte paketi :

                         
                                    



Ön kapak :


Arka kapak :


Rastgele bir sayfa :)


Yşasın artık ben de bir ritüeli yaşatacağım, evime gelenlere yeni gelin albümü gösterebileceğim.

Fotoğraf Çekmecesi'ne yine ve yeniden teşekkürler...

15 yorum:

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

çok çok güzel mutluluklar dilerim sevgiler

pembe mor alg dedi ki...

süperr

fuly dedi ki...

ayci dokunuşu + bir güzel çift = ne ka güsel bi albüm :))

gelinyolu dedi ki...

çok tatlı :)

Yasmin dedi ki...

O zaman artık evine gelebiliriz demekki. Bi tek davet etmen kaldı :))

ayci dedi ki...

Ayşe,
bu blog sayfasında ne kadar çok kendinden bahsetsende, ben ismimi o kadar çok okudum ki bu blog sayfasında ve her zaman çok heyecanlandım.

şimdi de bilgisayarın karşısında oturmuş fena halde duygulandım. hatta fonda ki şarkı neşeli olmasa ağlarım, cidden bak.

Bazı şeylerin süreçleri vardır. O süreçleri yaşarsın.
Ben sanırım 1 yıla yakındır :) seninle aşama aşama tüm bekarlıktan birlikteliğe olan, ve tüm ufak tefek heyecanlarını yaşadım.

O kadar mutlu oldum ki. Fotoğraflarınızı çekerken, dibek kahvesi içerken, sizinle bakırköyde buluştuğumuzda...ben anladıgın üzere en başa gidip geldim.

Şimdide sana sarılmam lazım - ayrıca albümlerle ilgili post hazırlıyordum birde yeni mevcut link verme zamanı geldi :)

Herşey için teşekkür ederim.

lamore del calcio dedi ki...

fikir projeleri, pembe mor alg, fuly çook teşekkür ederim:) fuly ben senin balonlara da bayıldım yahu fotolarında :)

gelinyolu, ben seninkine de bitmiştim, çok saol canm :)

yasmin, evet bir de "yemek" kısmını halledince çağırcam, ya da gel sen yap yani, ne diyim, davet bekleme :p

Ayçi, yine ve hala söylüyorum, bir düğünden geriye kalan tek şey fotoğraflardır, benim bunlar gelinlik seçerken, saç düşünürken, çiçek seçerken hep hep aklımdaydı.ve sen her şeyi güzelleştirdin, o yüzden ismin az bile geçiyor bence. ha bu arada, temmuz 2010'da bizimle ilk karşılaştığında, 2011'de evlenme ihtimalimiz nerdeyse yoktu, hakkaten en başınan beri yaşadın bizimle birlikte. benim de sarılasım var ama arada şehirler var :( fotoğrafçılıktan pek anlamam ama senin şu sabah şehir çekimlerin var ya, sokaklarda. onlardan birinde sana eşlik etmeyi (yani ole yanında çene çalma tabii, ben kim fotoğraf kim) çoook istiyorum. belki bir gün olur he?

Taranis dedi ki...

Ve biz yine aynı duyguyu paylaşıyoruz aynı heyecanla...

Yasmin dedi ki...

Ay ben de duygulandım ayçinin yorumunu okuyunca....
Ayşecan, yemeğe ne gerek var dışarıdan da söyleriz ben de yaparım. öenmli olan birikte mutlu ve de iyi vakit geçirmek bebişim.

gülümse dedi ki...

yapımda ve yayında emeği geçen herkesin ellerine ve yüreğine sağlık:)

Hestia dedi ki...

Yaa ben de istiyorum albümümü artııkk!!

Çok beğendim cnm, ne güsel just married yazısı o öyle:)

lamore del calcio dedi ki...

Taranis, demek yine aynı duygudayız :) Eminim senin albumün de çoook güzeldir

Yasmin, mantıklı, yemekleri sen yap, benden olmayacak bişi :)

Gülümse, aynen herkese teşekkürler;)

Hestia, ya ben 2 ay bekledim; 17 Eylül-17 Kasım. azcık bekle, sabırsızlan di mi ama?? Just married yazısı tam senin tarzın değil mi? mesela senin konsolounun üzerinde üstünde just married baskılı bir albüm süper dururdu :) (kavun falan olmaz tabii sana, böyle sade bir just married;))

lillarelli dedi ki...

ba-yıl-dımmmm:)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ha haaa :) hayırlı olsun canikooommm... inşallah bir gün biz de bakarız :D

tubitos dedi ki...

canım ne güzel yaa hepsine bakmak istiyorum ama benn :)