21 Kasım 2011 Pazartesi

bravoo!

bizim federasyon derbilere rakip taraftar sokmayarak bayağı temiz bir işe imza attı, şak şak şak ve de bravooo!!

adamlar resmen "deplasman takımı kafasına her şeyi yiyebilir, biz ev sahibini koruyalım mantığında", oldukça akıllıca!!

dün akşam galatasaraylı futbolcuların kafasına yabancı madde yağdı, evet beşiktaşlılara bir şey olmadı, e orası onların evi, onların can güvenliği sağlandı ya, tamamdır.

sakın taraflı bir yazı sanılmasın, 7 Aralık 2011'de de Fenerbahçeli futbolcuların kafasına neler yağar kimbilir, o zaman Galatasaraylıların evi, onlar sağlamsa tamam deriz.

ya da durun ya ben kesin çözüm buldum!

artık futbol oynanmasın, oynansın. ay İngilizce yazayım : play değil act olsun oradaki fiil, tv programı olarak kabul edilsin. ooh evde 3D yayın, elimizde bira, tartışmalı görüntüyü tekrar izle, can güvenliğin yerinde, kulübe gidecek paradan digiturk nasibini alarak zaten kulübe iletecek.

ne gerek var taraftara değil mi yahu? sabah sabah zihnim bayağı açıldı...

4 yorum:

gülümse dedi ki...

owwwww o kadar olay oldu mu yaaa hiç haberim yok inanki.ayıp etmişler ama ya.

lamore del calcio dedi ki...

amaan her derbide olan şeyler, ben ironi yaptım, yani neyi engellediler rakip seyirci almayarak, biri bana onu desin ...

Hamide... dedi ki...

canım evet izledim maçı olmayacak şeyler oldu yani bazen taraftar da haketmiyor değil. Zİra geçen yıl TT Arenada oynanan derbide Volkana da rakı şişesi atılmıştı allah korudu yani... Keşke herkes edebiyle maç izleyebilse... Bizim derbiyi merakla bekliyorum doğrusu...

Yasmin dedi ki...

futbol ilgimi çekmese de senden okumak çok zevkli yahu...
Birgün de seninle maç izlersem iyice futbola olan sempatim artabailir. :)
Ne dersin??? ;)