15 Kasım 2011 Salı

Mim: Makyaj malzemelerimiz

bugün bir mimi daha yapasım geldi :) sevgili pembe mor alg beni mimlemiş. Makyaj malzemelerimizin resimlerini yolluyoruz.

Allam yine rezillik, ben makyaj konusunda iyi değilim yahu :) mesela ikinci bir rimelim olmaz, hatta allığım da olmaz (son zamanlarda bir palet aldım da onu biraz kurtardım).

Birkaç resim çektim, banyodakileri, yatak odasındakileri ve en son işyeri çekmecelerindekileri. evet ben bir tembelim, işyerinde tutuyorum temel malzemeleri ve burda sürüveriyorum işte :) ama bunları çaktırmadan çekmemdeki performansım için takdiri hak ettim :p

vallahi sizin kozmetiklerinizi gördükçe kendimi bakımsız hissediyorum, ne diyim ki? :))) işte benim birkaç parçam:

banyodakiler (otellerden aşırılan ufak şişelere takılmayın :p)



Şifonyerimin gizli bölmesindekiler ( bakın şifonyerde böyle bir yer olması işe yarıyor, tozlanmıyorlar):


Tuvalet aynası önünde ise paletim, birkaç krem ve termal suyum duruyor ( Bu termal su da güzel bir şey, ben alerji olunca almıştım ama şimdi cildimi nemlendirmeden önce de kullanıyorum bazen, işe yarıyor):



ve işyerinde makyaj çantası içinde muhafaza ettiğim farlarım, allığım, nemlendiricim, birkaç oje (evet arada ojeyi de burda sürüyorum çaktırmadan, bozmadan klavye kullanma çabalarım takdire değer), kalemler, eyeliner, rimel ve rujum:


işte hepsi bu kadarcık maleseeef :)

7 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

daha nolsun saol sarı şeker;)

fuly dedi ki...

postun başında "işte yalnız değilim" dedim sonraki resimlerde gördüm ki en bakımsızım diyen arkadşaım bile bi sürü kremi paleti vs var :(( bende sadece aynı renk tonunda ojeler, 1 adet kurumuş rimel, 1 yıllık allık var :)

lamore del calcio dedi ki...

pembe mor alg, valla sizinkileirn yanında lafı olmaz :)

fuly, valla bu paleti sevgili kocam daha nikahtan hemen önce aldı, yoktu :) rimeli kurutmam direk rimelsiz gezerim, bu gördüğünü daha "dün" aldım :) allık, bak onu 2 sene kullanırım valla, bu gördüğün tam 1.5 senelik :p

kremim çok yok yahu:) bir nemlendirici, bir de el kremi filan. demek ki güzel reklam yapmışım, aferin bana :p

Yasmin dedi ki...

Kremlerini ben de beğendim... Reklam iyi baya :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ahahahaa gir de benim makyaj malzeme postumu oku istersen seninkiler o kadar çok kiii :D

gülümse dedi ki...

kıssss tüm kozmetikleri işyerine taşımışın:)))ben de bazen makyaj tazeleme işlemlerimi odamda yapıyorum.ama çok komik durumlara düşüyorum,kimse görmesin,kimse gelmeden yapayım die:))bi o yanı bi bu yanı eğilip çantamın arkasında gizlice yapıyorum:))

lamore del calcio dedi ki...

napıyım işte, hepsinden bir dene var. ay en kötüsü de hafta sonu burda unutunca oluyor, rimel arıyorum evde yok, kalem yok, allk fırçası yok, ojeler yok :) işte o gördüğün paletten parmaklarımla bişiler yapıveriyom o zaman :)
o kimse görmesin olayı fena, geçenlerde müdürüme oje sürerken yakalandım, işin bitince odama uğra da bıdı bıdı işine bakalım dedi, yerin dibine geçtim...