21 Aralık 2011 Çarşamba

2011 giderken...

2009 yılını sevmiştim ben, yani fena değildi. 2009'un son demlerinde de evleneceğim adam çıkmıştı karşıma, daha ne olsun di mi?

ama 2010'u pek sevemedim. başımıza bir sürü aksilik geldi, işte mutsuzdum, annem hastalanıyordu çok, Emre ile birçok zorluğa göğüs germek zorundaydık. yılın son aylarında elinde büydüğüm dedemin kardeşi, Zübeyde anneannem ölmüştü, zaten ondan bir hafta önce de yine diğer kardeşleri, aynı zamanda amcamın eşi. ne uğursuz bir yıl deyip duruyordum hep. zaten 2010 yılı, bitimine 10 gün kala dedemi de aldı gitti bizdem. bitsin bu yıl artık diye isyan ettiğimi bilirim.

ama 2011 çok güzel başladı, güzel devam etti, arada aksaklıklar çıktı yine ama çok şükür ciddi acılar yaşamadık. hem Emre hem ben iş değiştirdik, evlilik planlarımızı öne aldık bu sayede. nişanlandık, evlendik, hatta şimdi bu yılı uğurlamaya günler kala canım kardeşim de nişanlanacak.

"hakkımda" kısmında yazar ,  2011 yılının uğuruna inanan diye...

ben 2011'i çok sevdim. Galatasaray kötü gidiyor derdim, son demlerinde o da düzeldi be.

sen ne güzel bir yıldın 2011. seni hiç uğurlayasım yok inan.

giderken son bir kıyak daha yapar mısın? 4 tane bireysel, 16 tane ortak milli piyango bileti aldım da :)

6 yorum:

Hamide... dedi ki...

valla bunca şeyden sonra 2011 bi kıyak çeksin hakikaten sana :DD

Yasmin dedi ki...

Valla ben bu sene bir tane bilet aldım sadece. Kıyak geçer mi bana da acaba?
Söylemesi ayıp çok iyi gelmedi bana bu yıl ama yine de şükredip 2012'nin hepimiz için daha da iyi bir yıl olmasını istiyorum. 2011 giderken bu kıyağı yapsa yeter bana... :)

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

gs lı olarak gurur duydum blogunuzla sevgiler

tubitos dedi ki...

ben de sevdim 2011 i :) piyangoda bol şans :))

S♥A dedi ki...

hadi bakalım inşallah kıyağını yapar da gider 2011 sana :)

lamore del calcio dedi ki...

hamide, tubitos ve S&A; çok teşekkürler:) inşallah, amin yaa

Yasmin, amin canım.

Arenandfamily, çok teşekkürler, hoş geldiniz.