13 Aralık 2011 Salı

Mim: The versatile blogger

sevgili Hamide beni ödüllendirmiş, kendisine teşekkür eder ve kendimle ilgili 7 gerçeği paylaşmak isterim :)



aslında beeen :

1. çok feci Galatasaraylıyım, evet biliyorum, bu sizin için yeni bir şey değil.

2. mühendis olmama rağmen dökümantasyon işiyle haşır neşirim, her gün "ne yapalım ekmek parası" modunda takılıyorum. aldığım ciddi mühendislik eğitiminden (İTÜ) bir şey kalmaması bazen içimi acıtıyor.

3. çok çabuk gaza gelen biriyim. iki gün içinde gaza gelip yurt dışına gitmişliğim de var, hiç gerekmediği halde paralarımı saçıp ekmek yapma makinesi alıp, gereksiz pahalı selülit kremi aldığım da. bu bazen avantaj oluyor, bir şeye karar vermek için hevesimin geçmesini beklemiyorum ama bazen hem maddi hem manevi zarar olarak bana dönüyor.

4. kolay affediyorum, bana yapılanları kolay unutuyorum, hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorum ve bu içimden geliyor. bundan nefret ediyorum, aynı kişiden benzer kazıkları bu sebeple yediğim oldu.

5. çok konuşuyorum, elimde değil, ben konuşmaktan vazgeçemem:)

6. vertigo hastalığım var. tetiklendiği zaman dengemi sağlamakta zorlanıyorum. ilk kez başıma Amsterdam'da gelmiş, 3 günlük tatilim ziyan olmuştu. ne zaman azıcık gözüm kararsa, "şimdi kusmaya başlayacağım, yürüyemeyeceğim" diye panik oluyorum. bu benim zayıf yanım.

7. eşimle internette tanıştım. yok öyle chat sitesinde, sosyal paylaşımda filan değil, Galatasaray sözlük'te tanıştık biz. 1 seneye yakın süre, birbirimizi görmeden yazıştık, telefonlaştık, bu sürede asker mektubu bile aldım. etrafımdakiler bana deli gibi bakıyorlardı o zamanlar bir türlü görüşmediğimiz ve devam ettirdiğimiz için. buluşmamız geç oldu ama tam oldu, şimdiki biricik eşim benim yaşadığım şehirde hayat kurdu ve evlendik :)

ben de kimseyi mimlemeyeceğim, yapmayan 10 kişi bulmakta zorlanıyorum :)

5 yorum:

Hamide... dedi ki...

valla galatasaylı olman ve eşinle hikayen dışında çok benziyoruz birbirimize canım, mesela ben de endüstri mühendisiyim deli gibi yerlerde staj yaptım çok şey öğrendim falan ama şimdi bankada iş analistiyim ilk zamanlar üzülüyordum o kadar eğitim boşa gitti diye ama aynı mantıkla ne yapalım ekmek parası diyo insan...

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Benimde en kısa zamanda cevaplamam gerekiyor bu mimi..
Cevaplarını zevkle okudum canım
Sevgiler.
Takibindeyim

lamore del calcio dedi ki...

Hamide, zaten bir yerden sonra salıveriyor insan, paramı kazanayım gerisi boş diyor:) aslında Galatasaraylı olma kısmından da benzeşiyoruz, yani renkler farklı ama ilgi alanı aynı, böyle hatun bulmak zor etrafta biliyorsun ;)

hayat cafe, hoşgeldim bloğuma :) senin bloğunu çok beğenmiştim, ara ara bakıp tarif çalışıyorum valla ;) malum yeni evlinin ihtiyacı oluyor

Giz dedi ki...

Ben de itü çıkışlı bir mühendis olarak benzer kaderi paylaşıyorum :) bazen umursamıyorum bazen de o kadar eğitim master boşuna mı bu işi hiç eğitim almamış birisi de yapar diye kızıyorum. Sonra bakıyorum etrafımdaki çoğu insan benzer durumda. Gerçekten alınan eğitimi ve potansiyelini gösterebileceği işleri çok zor buluyor insan :/

tubitos dedi ki...

canımm sizin eşinle tanışma hikayeniz çok keyifli yaaa :)