23 Aralık 2011 Cuma

Litera... yağmur, soğuk ve bırrrr

dün akşam Literada idik. şirketimiz yılbaşı yemeğini burda düzenledi.

oldum olası severim Goethe Enstitüsünün en üst katında, Haliç manzarasını olanca güzelliği ile sunan bu mekanı.

normalde hafta sonları canlı müzik de oluyor. ama dün de vardı, bizim şirketimizin orda olması sebebi ile mi, bilemedim.

güzel bir kokteyl, nefis bir et ve şarap vardı menümüzde.

artık karar verdim, ertesi gün başımın ağrımasını göze alamıyorsam, kırmızı değil beyaz şarap içmem lazım, tabii ille şarap çektiyse canım, hehehe.

şimdi ise çıkmama 1 saat kala, sol tarafımdaki cam kütlesini şiddetiyle sallayan yağmura bakıp bakıp eve acaba kaçta gidebilirim diye düşünüyorum.

üstelik eve değil, annemlere gitmem lazım bugün, yani haliç köprüsü trafiği!!!

bari yanımda bir kitap olsaydı be :(

neyse benim için gündemin yoğun olduğu bir hafta sonu başlıyor.

herkese iyi hafta sonları....

1 yorum:

Taranis dedi ki...

Litera'yı severim özellikle manzarası çok güzeldir gerçekten.

İstanbul şuan itibari ile pek çekilcek gibi değil.Trafik felç!Şimdiden iyi yolcuklar sana canım ve iyi haftasonları