26 Aralık 2011 Pazartesi

2012 gel ve bunlar gerçek olsun :)

sevgili takımdaşım fuly beni mimlemiş. valla ne yalan söyleyeyim, ben de mimlensem de yazsam şu yazıyı diyordum, baktım kimse mimlememiş üzüldüm filan, en son çare kendi kendime yazacaktım :p

2012'de gerçekleşmesini dilediğimiz 12 şeyi yazacakmışız. aslında insanların istekleri bitmez ama özetlemeye çalışalım değil mi ? :)

1- klasik olacak ama sağlık dileyeceğim ben. Annem geçenlerde yine rahatsızlandı, yine ödüm koptu. üstelik artık yanında da olamıyorum sürekli :( Allah beni, eşimi, ailemi, sevdiklerimi korusun, dert verip derman aratmasın 2012'de. Kimsenin acısını yaşamayalım, ben elimde olsa ölüm denen şeyi iptal etmek isterdim ama madem gerçekçi olacağız, ani ölümlerden, beklenmedik acılardan uzak bir yıl olsun 2012, olur mu?

2- ikinci dileğim kendim için değil. bu sene canım kardeşim, canım arkadaşım Şerom, tribün dostum Semacanım evleniyor. yine aynı zamanda Tubitos ve Pembe Mor Alg'i de unutmadan, evlenecek olanlara, benimkinden kat kat daha güzel bir düğün (kendiminki çok içime sinmişti de :)) ve ağız tadı diliyorum.

3- bu dileğim de kendim için değil. ismini vermeden söyleyeceğim iki çok yakın dostum, direk çekirdek ekibimden iki kişi, bu sene anne olmayı planlıyor. Umarım 2012'de hayallerine kavuşurlar, bebeklerini sağlıkla kucaklarına alırlar bu yıl. artık yetişmeyenler de, 2012'de güzel bir hamilelik dönemi geçirir ve 2013'de anne olurlar tabii.

4- Eşim kariyer planında değişiklik istiyor. Benim kariyerimi değiştirmem için geç, zaten öyle bir planım da yok. o yüzden 2012'de kendi adıma stabilite, eşim adına güzel fırsatlar diliyorum.

5- Yıllardır araba almak isterim. Bazen her zaman bir aksilik çıkmasında bir hayır var mı diye düşündüğüm oldu. Eğer hakkımda hayırlısı ise bir Toyota Yaris veya Auris istiyorum 2012'den :)

6- 4 arkadaş ortak milli piyango biletleri aldık. hepimizin hayat kurmanın ilk başında emekleyip duruyoruz. bizi şöyle azıcık ivmelendirecek bir şeyler çıksa süper olur :) çok değil bir sonraki dileğime peşinat olsa yeter :)

7- Bir evim olsun istiyorum. yani makul bir faiz ödenecek bir borca girsem de yeter. işte peşinat lazım, o da 6 numaradan gelse süper olur. ama elzem değil, 2013'e kalabilir bu dilek:)

8- 2012 yılında hiç ek hesaba girmeyelim istiyorum. çok basit görünebilir ama psikolojimi bozuyor bu durum, ne olur eksi bakiye görmeyeyim hesabımızda artık :)

9- Eşimle balayı hariç tatil yapamadık biz. Bu sene bir kayak, bir yurtdışı, bir de yaz tatili diliyorum. Sanırım bu da 8. maddeyi zora sokuyor, e dilek bunlar yani, ben dileyeyim de :)

10- Daha düzenli bir insan olmak istiyorum. 2012 yılına, 2011'de biriken tüm işlerimi bitirerek, temiz temiz girmek istiyorum.

11- Çok sevdiğim ve bir türlü yüzüne şans gülmeyen 4 arkadaşım var. 2012 onların senesi olsun, hayat arkadaşlarını bulsunlar, istedikleri işte olsunlar. 2011 bana ne getirdiyse, 2012 de onlara daha iyisini getirsin.

12- Galatasaray şampiyon olsun, şampiyonlar ligine katılsın, elenmeden 2012'yi tamamlasın. İçinizden e CL şampiyonluğu dile dediğinizi duyar gibiyim, yok onu 2012 sonunda dileyeceğim, malum yıl sarkıyor :)

mim kimlere gitsine gelince, valla mimkin değil 12 kişi çıkmaz benden. Eğer olur da görürse Yasmin yapsın bunu ;)

5 yorum:

Yasmin dedi ki...

yapcam cicim bu akşam merak etme sen. Görmez olur muyum???
Ayrıca dileklerinden kendime de pay çıkardım, özellikle de bir maddeden :))

pembe mor alg dedi ki...

oyy bizi de unutmamış saol canmm
umarum bütün dileklern gerçek olur...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ahahahah bi de girip benimkini okusana şekerim yani aynı cümlelerle bu kadar ifade edilir herşey, aynı ya aynı. hatta yaş farkımız olmamıza rağmen ikiz falan olduğumuzu düşünüyorum :DD ben de mimlemiştim seni ama erken davranmışsın... amiiiinnn diyorum canım benim herbirine...

lamore del calcio dedi ki...

Yasmin, çıkar tabii :) hadi senden de bekliyoruz

pembe mor alg, çok saol canım, cümlemizin.

Hamide, valla ben de seninkini okuyunca şoka girdim, yuh dedim :) resmen aynı ifadeler yaa :) çok saol, senin de dileklerin için kocaman bir amin.

tubitos dedi ki...

canım benim bizi de unutmamışsın çok teşekkür ederim :) inşallah 2012 dilediğin gibi geçer tatlım mutlu mutlu yıllar..