6 Aralık 2011 Salı

Mim: Blogunuzu Çevrenizle Paylaşıyor musunuz?

Sevgili Hestia beni mimlemiş, artık tembelliği bırakıp yapmalıyım bu Mim'i :)

1. Blogunuzu tüm eş, dost ve çevrenize söylediniz mi?

Herkes bilmiyor valla. Ama yakın arkadaşlarım, kardeşim biliyor burayı. yine de takipçilerimin neredeyse hepsi beni aslında tanımayanlar, yakın çevremin sürekli buraya girmediğini biliyorum. mesela kardeşim en son evlenmeme birkaç gün kala girmiş, yazılarımı okuyup, oturup ağlamış, - ki normalde maço takılan bir çocuktur kendisi- mesaj attı bana ben balayındayken :) sonra bir daha girmedim dedi.


2. Blogunuzu ileride çocuklarınıza gösterecek misiniz?

bence süper fikir :) kesin kendilerinin doğma, büyüme süreçlerini de burada paylaşmış olacağımdan, annelerinin evlilik, doğum anılarını, kendileri ile ilgili yazılarımı okumak hoşlarına gidecektir, eminim :)

3. Blogunuzu eşiniz/ sevgiliniz biliyor mu?

biliyor tabii :) evlilik hazırlıkları sırasındaki çoşmuş postlarımı şaşkınlıkla izledi kendisi, ama düzenli takipçim değil, burdan kendisini kınıyorum :)

5 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

bende kınıyorum canm aynen

gülümse dedi ki...

ay kıyamam yaaa nie ağlamış ki:(üzüldüm bak şimdi.hasretlik içine oturmuş ta o zamandan demek ki:(

Hestia dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM CNM, NE GÜZEL ÖĞRENMİŞ OLDUK BÖYLECE:)

viva dedi ki...

ayyyy aglamismi, valla bende acidim simdi, duygusal cocuk demek : )

Hamide... dedi ki...

emre de serci gibi demekki, okudun mu diyorum 3 gün önce yazdım yoo diye cevap veriyo utanmadan :D