19 Ekim 2011 Çarşamba

Gloria Serenity- Balayı Part 1 ve Part son :)

çok isterdim hani balayımı şöyle birkaç postta anlatayım, ne bileyim hatta her güne başka bir post yapayım filan :)

nasip değilmiş, hastalandım ne yazık ki balayında.

yine de bu güzel otelden, evliliğimizin ilk günlerinden hiç bahsetmemek olmazdı sanırım.

düğünümüzün olduğu gece Grand Efes Swiss'te kaldık, kahvaltıya inmeye üşenip, odamıza istedik. tavsiye etmiyorum, o kadar para verip, bir de üzerine 100 Tl extra verip odada soğuk yumurta yemek pek hoş değildi:) böyle şehir içi lüks otellerde, aşağı inip yapmak lazımmış kahvaltıyı, hem sıcak olur, çeşit olur hem de extra para vermemiş olursunuz :)

gelin şoförümüz, yani Emre'nin arkadaşı, hizmette sınır tanımayıp bizi gelin arabamızla havalimanına bıraktı ertesi sabah.

biliyorsunuz aldığım direk uçuş, sabahın körüne alınmıştı, bu yüzden Antalya'ya İstanbul aktarmalı uçtuk. Belek'e ise havalimanından transfer ile gittik. bu arada bir not da bunun için, insan balayında otobüsle gidemiyor haliyle :) eh taksi ve otelin transfer ücreti de inanılmaz yüksek. Belek'e en konforlu ve uygun gitmenin yolu, google'a "Antalya-Belek transfer" yazmaktır, denenmiştir :)

otelimize gittiğimizde, balayı çifti olduğumuz için, standart odamızı villaya upgrade ettiler. öyle önünden direk havuza girilmiyordu ama kendine ait ufak bir bahçesi, bahçesinde şezlongları ve bir jakuzisi vardı. bahçeyi aşağıdaki resimlerde, kahvaltı masamızla beraber görebiliyoruz :) iki katlı villamızda, yukarıda iki yatak odası, aşağıda bir salon, iki tane minibar vs vardı da vardı. banyosunda hem küvet hem jakuzi bulunan bir villa idi. otelin standart odalarının da jakuzisi mevcutmuş, bence çok artı bir özellik.

velhasıl ben otele bayıldım. nerdeyse hiçbir şeye hayır demediler. içkiler, yemekler, ale carte restaurantlar süperdi.

otelde havuzlar nerdeyse otlein tamamını sarıyor, öyle sınırını görmüyorsunuz her noktadan havuzun. bir de nehir geçiyor (Acısu) içinden, nehir kenarına da bir ale carte oturtmuşlar (river restaurant). bu restaurantlarda rezervasyon kaydı ile, ücretsiz yenilebiliyor. biz Fransız, Ege (sanırım benim alerjiye sebep olan :)) ve Nehir restaurant (Balık evi) denedik, ben çok beğendim. Ayrıca öğlenleri de, steak house, pizza evi gibi yine ale carte restaurantlar mevcut. burdaki steak house'da yediğim pirzolanın daha lezzetlisini tüketmemiştim daha önce (aşağıda resim var).

balayımızın 3. gününün sabahı alerjim baş gösterdiğinden, 3-5 resim var elimde.

oldukça tuzlu bir tatil oldu bize, hala taksit ödüyoruz :) ama taksitler bitsin, yine geleceğiz Gloria!!









16 yorum:

gülümse dedi ki...

nazara gelmişsin sen kuzum ya,Allah daha beterinden korumuş,bunda da var kısmet,gelecek sene yine gider acısını çıkartırsın inşallah.ortam da süper görünüyor

Adsız dedi ki...

Oteliniz, özellikleri ve konforu gayet güzelmiş. Bildiğim kadarıyla Gloria'lar biraz tuzluymuş :) olsun, insan kaç kez balayına çıkar di mi? Bu arada cidden nazara gelmişsin. Birileri çekememiş bence oralarda olmanı ya da çıtır hatun,insanların dikkatini çektin di mi? Kıskandı Rus kızlar seni görünce :))Ondan oldu ondan :)

lamore del calcio dedi ki...

Gülümse, valla tıbbi bir açıklaması var ama herkes nazar diyor, nazara inanan biri olarak "acaba" diyorum :)

rüzgara doğru, evet cidden tuzlu. şöyle diyim taksitleri seneye temmuzda bitiyor ve taksit dediğim şeyin yanında mobilya taksiti halt etmiş. şu an öderken "acaba abarttık mı ya? zaten zevk de alamadım çoğu kısmından" diyorum :) ama güzel otel, benzeirni görmedim daha önce. Gloria Verde veya Golf daha uygun bu otele göre bu arada, bari onlara gideydik di mi :) gaza geldik işte...

Yasmin dedi ki...

Boşver canım sefanız olsun, o kadarcık da şiımarma hakkınız olsun...
Bir kere gidiliyor balayına...
Alerjinin her ne kadar tibbi açıklaması olsa da ve ben de tıbbi bir işle uğraşıyor olsam da yine de nazar değidiğine inanıyorum...

fuly dedi ki...

2 kere gelinlik giyin 2 kere güzeller güzeli ol x2 kere nazarlara gelirsin :(
bu da bi anı olarak kaldı ilklere dair ;) daha güzel tatilleriniz olsun sağlıkla huzurla...

deniz saatçioğlu dedi ki...

Öncelikle tebrik ederim. Balayı fotoları şahane, çok güzel bir yermiş gerçekten. Blogunu yeni keşfettim, izliyorum. Ben de beklerim :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

İzliyorum dedim ama izleyemiyorum çünkü açılmıyor izle bölümü. Daha sonra tekrar denerim :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

lamore del calcio dedi ki...

Yasmin, hepimiz ilaççıyız ama nazara inanıyoruz :) yine de öyle demeyelim ya, olacağı varmış:)

fuly, çok teşekkür ederim :) ama iki kere giyme kısmı güzeldi. Şmdi Aylin hadi Ayşe giy de çekiyim dese, vallahi de yaparım :p

lamore del calcio dedi ki...

Deniz teşekkürler:)

Hoşgeldin :)

Blogunu izlemeye alıyorum hemen

Giz dedi ki...

Cidden nazar değmiş, geçmiş olsun ama yine de gösterdiğin kareler bile yetiyor orasının cennet gibi bir yer olduğunu anlatmaya :) Mutluluklar dilerim...

lamore del calcio dedi ki...

Giz, aynen cennet gibiydi. Yine gideceğim ve yine taksit ödeyeceğim. Sevgiler canım...

lamore del calcio dedi ki...

Giz, aynen cennet gibiydi. Yine gideceğim ve yine taksit ödeyeceğim. Sevgiler canım...

tubitos dedi ki...

canım balayının güzel geçmesine sevindim alerjin dışında tabi. villa muhteşem görünüyor gidesim geldi ben de bir tatil ayarlıyım buraya ilerleyen senelerde :)

S&A dedi ki...

canımcım bu pozlar bile çok güzel görünüyo hiiç sıkma canını,Allah sağlık versin beterlerinden korusun daha çoook tatiliniz olacak beraber geçireceğiniz ,)

yasmin18 dedi ki...

Merhaba;
Blogunu yeni kesfettim:)
Yaklaşık 5 sene önce Gloria Verde de kalmıştık,özellikle içecek olayı bizi bizden almıştı. Alacarte restoranlarında yaklaşık 50-60 farklı şarabı ücretiz içebiliyorduk.Çok şaşırmıştık diğer otellerde tek çeşit şarap içmek varken burada her gece farklı ülkenin şarabını içmiştik:) Merak ettim hala böyle mi?

lamore del calcio dedi ki...

Selamlar yasmin18, öncelikle hoşgeldin bloğuma.

Aynen dediğin gibi bir sürü çeşit şarapi içki içilebiliyordu. Hatta barda "bana şunu şuu karıştır" diyorsun, istediğini yapıyorlardı

bu sene de Gloria golf te yer ayırttım, bakalım orası nasıl çıkacak :)

h