15 Ekim 2011 Cumartesi

Saçlar gittiii :)

ben her kuaförün istediği türden bir müşteri olurum kuaförde.

kuaför "kısaltabilir miyim? " dediğinde, karşı koyamam.

1 senedir uzattığım saçlarımı bugün yine küt yaptım, arkadan ensemde, önden kulak bitimi :) aslında düğünümde yapacaktım ama o riski alamadım, sonradan pişman olmamak adına.

aslında uzun saçlarımla da aram iyiydi, kırık fönler, maşalar yaptırıyordum, dümdüz yapıyordum filan. kınada ve nikahta topuzlar, düğünde yarı toplu eğlenceli bir saç olmuştu:)

ne yalan söyleyeyim kuaföre, "bari hafiften kat attırıyım da, azcık daha uzun kullanayım" diye gittim, içten içe kısa kestireceğimi bile bile.

düğünüm geçtikten sonra kesim için gittiğim bir kuaförden küt saçla çıkacağımı biliyordum.

velhasıl, daha bir ben oldum sanki... sıhhatler olsun bana ;)

6 yorum:

gülümse dedi ki...

aynen tatlım sıhhatler olsun sana.üstelik ben de bu hafta kuaföre gitmeyi planlıyorum,tabi yataktan kalkabilirsem:)ayıptır söylemesi saçlarım kırık dolu diye sinir olduğum bi gün kendim kırpayım dedim kırıkları biraz fazla kırpmışım bi tarafı:))hatta bak,back to school temalı outfit postumda belli oluo bi resimde:))))çok şebeğim yaaa:))velhasıl gidip düzelttirmem lazım,muhtemelen en az 5 cm gidecek.amaannn napayım,düğünüm olur die uzatmıştım madem düğün olmayacak kestirivereyim:)))nişanlanmadan önce de nişanlanamıyoruz madem saçımı kestireyim dedim aradan kısa süre geçti nişanlandık,belki de benim uğurum da budur değil mi:))sana da kısa saçın yakıştığını düşünüyorum ama artık yeni saçlarınla bir post yaparsın değil mi?????

Yasmin dedi ki...

:)) Geç bile kaldın daha erken bekliyordum bu hareketi...
Uzun saç nikah & düğün için iyi oldu, istediğin model, yaptırdın ama şimdi de dilediğin gibi olma vakti...
Sıhhatler olsun... Güle güle kullan iyi günlerde...

tubitos dedi ki...

güle güle kullan kuzum ben uzun saç sevdiğim halde kestirip duruyorum iyice kısalttım saçları. düğüne kadar uzatsam iyi olacak :) daha bir sen olduysan ne mutlu sana :)

lamore del calcio dedi ki...

gülümse, valla postunda bir anormallik göremedim saçında ama yine de bırak kuaförler kessin, aman diyim :) ay sen iyileşemeidn mi daha yaa :( saol tatlım

yasmin aynen, iyi bile dayandım di mi :p

tubitoscum, uzat tabii, düğünde önemli, gerçi benimki omuz hizamda filandı, hani topuza neyim yetti :)

S♥A dedi ki...

sıhhatler olsun canımcım,güle güle kullan,en düğünden gün sonra kestirdim kısacık :) balayına gitmeden önce.Okadar hafifledimki..Sen iyi bile dayandın cidden ;)

Scissor Hands 81 dedi ki...

güle güle kullan saçlarını, küt daha çok yakışır sana