11 Ekim 2011 Salı

hamam böceği Hulusi

bizim Özlem'in bir kedisi var. adı Hulusi, severim kendisini epeyce :)

Özlem gözü gibi baktı ona, ama bu aralar hayatını değiştirme peşinde, bu yüzden çok sevdiği Hulusi'ye yuva arıyor, ona bakabilecek, kedi delisi birini, hem Hulusi'nin hem Özlem'in ihtiyacı var buna.

bu konuyu da burda yazmış olayım ama benim konum başka.

bizde bir hastalık oldu. hangi hayvanı görsek, Hulusi diye severiz Emre'yle :) aramızda bir espri konusu işte.

eve yeni taşındığımızda ama henüz ben taşınmadığımda, ortalığı toplarken bir hamamböceği gördüm, o kadar hızlı yürüyüverdi ki salonun ortasına, bastım çığlığı, aslında normalde korkmam.

sonra operasyon planı geliştirdim, öldürmeden atacaktım camdan aşağı. elimde peçete ile sinsice yaklaştım. Emre napıyor ? sadece seyrediyor tabiii.

kendisini tam tuttum peçete ile, ama hoop düştü ve daha yüksek bir hızla koltuğun altına girdi.

sinirlerim bozuldu, bir böcekle baş edememiştim. Emre de beni kızdırmak için "adını Hulusi koyalım" diyip duruyordu.

ben Emre'ye koltuğu çektirdim ama nafile... bakmadığım yer kalmadı, bulamadım. en son Emre'ye patladım:

- ya ne dikiliyorsun orda, bir şeyler yapsana?
- ya benim fikrimi sordun mu? belki ben beslemek istiyorum evde

demez mi?

neyse ben bu konuyu unutmuştum aslında.

dün sevgili kocam, "ya bizim Hulusi nerelerde?" deyince aklıma geldi.

benim evimde böcek var yaa...

böcek yemi almam lazım.

kendisine insanca muamele ettim, ortaya çık dedim, zarar vermeyeceğimi söyledim ama anlamadı.

üzgünüm...

6 yorum:

gülümse dedi ki...

hahahaha çok güldüm ya hasta hasta,demek şemsiye mevzuu gibi bir de hulusi mevzuunuz var sizin:))açıkta yemek,püskevit(!) filan bırakma,bi de mutfak ve banyodaki lavaboların duvarla birleşiminde açıklık var mı bak bakalım,genelde oralardan gelir hulusiler:)))

Yasmin dedi ki...

Ayşecan,

Sizin Hulusi'yi kocamın teknikleri ile yok etmek lazım. Belki bi Hulusi ölecek ama başka Hulusi'ler hem ölmeyecek hem de size hiiiç uğramayacak :)

Eminönü'ne gidip hamam böceği ilacı alıyorsun. Konsantre olanlardan. Üzerindeki tarife göre su ile seyreltip hazırlıyorsun. Cam sil şişelerine koyup evin tüm köşelerine pıs pıs sıkıyorsun.

1 sene hiçbir Hulusi gelmez evinize, 1 sene sonra tekrarlamak lazım.

Benim gibi tüm böcek Hulusilerden korkan biri için kesin çözüm, kesinlikle tavsiye olunur. Detay için konuşuruz :)

lamore del calcio dedi ki...

valla durduk yere aklıma getirdi. yani evlendiğimizden beri görmedim, ben en iyisi gidip köşelere bakayım. he bu arada açıkta yemek vs bırakmam ama yere düşen kırıntılarla baş edemiyom. bir de karınca Hulusilerim olcak sanırım benim :s

Hamide... dedi ki...

ıyygggkkk hiç sevmem böcekleri sen çok insaflıymış yaa... koltuğunuzda mı yaşıcak o, çıkıp maç izler bide sizinle :D

fuly dedi ki...

hiç canını sıkma bizde de kalorifer necmi ve ailesi var mütemadiyen karşılaşıyoruz... ilaç aldık bi ara yok oldular ama bağışıklık kazanıp geri geldiler sanırım evi paylaşıyoruz kendileriyle... Köşe bucak arayıp kendini yorma onlar canları isteyince çıkıyolar pek asilzadeler anacım ;)

lamore del calcio dedi ki...

Yasmincim, her konu gibi bunda da pratik çözümlarin var. İlacın ismini bilare de de alalım :)

Hamide, bari Galatasaraylı olsa di mi ? :p

fuly, ole kafalarına göre çıkmasınlar ya, benim evimde bu ne rahatlık di mi? :)