28 Ekim 2011 Cuma

way to Ankara!!

Bugün Ankara'ya gidiyoruz.

Hayret ama iş için değil, üzerimde kotla, ayağımda botla, elimde laptop çantasız gidiyorum :)

Ankara benim için iş demek değil bu hafta sonu.

O kadar içim şişti ki iki haftadır olan bitenlere, bir de üzerine işyerinde patronluk taslayanların çilesi eklendi, çıldırmak üzereydim.

Sanırım iyi gelecek bana Ankara, hem Umutla Çatoyu en son düğünümde görmüştüm aşağıdaki halde:)



özledim sanırım bu ikisini :p


o zaman dönünce görüşürüz;)

10 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

kardeşciğezimde beni istanbula çağrıyor gitsemmi ya haklısın ben de şiştim babnnemn ölümü,deprem mahfolduk..iyi eğlenceler güzelimmm

lamore del calcio dedi ki...

imkanın varsa git tabii
aynen öyle, çok kötü günler...

gülümse dedi ki...

hadi sana iyi tatiller tatlım:)zamanın olursa bahçelide last stop'da last stop spesiyal veya tunalı da kaptanın yerinde antrikot ve patlıcan salatası yemeyi dene,bayılacaksın:)xoxo

Yasmin dedi ki...

İyi yolculuklar canımcım...

Unknown dedi ki...

Hoş geliyorsun şehrimize bol bol gez tadını çıkart iş için olmaması harika :)

lillarelli dedi ki...

bir es herkese iyi gelir ,keşke bende uzakkklara gidebilsem,iyi eğlenceler:)

tubitos dedi ki...

güle güle git güle güle gel fıstığımmm

umut dedi ki...

bu ikisi de seni özlemiş :p

S&A dedi ki...

bir dahaki Ankara ziyaretinizde bize de bekliyroum :))

seyabb dedi ki...

Düzen ve güzellikler şehri...Bende gitmek ve anı defterime kaydetmek isterim.