12 Ekim 2011 Çarşamba

küçük süpürge

bana küçük bir süpürge lazım, hani şarjlı olanlardan.

amaan geçerken bir tane alırım diyordum ama dün yine koltuğa dökülen kırıntıları görünce, hızlandırmak lazım dedim.

google'a yazdım ne göreyim, bunların da bir sürü çeşidi varmış.

benim kabaca gördüğüm bir böyle küçükler var, mesela bu Bosch un şeklini beğendim:





bir de azcık daha büyükler :





evinde kullanan, edenlerden öneri bekliyorum arkadaşlar. gücü, boyutu, rengi, markası vs vs her konuda çok bilgisizim de..

bir el atın be!

11 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

canım benim de ihtiyacım var böyle bir şeye çünkü bazen ufak tefek kırıntılarda kocaman sulu süpürgeyi çıkarmak zor oluyor :))
ben ikinci resimdeki gibi büyük ama ana gövdeden ayrılarak el süpürgesi olarak da kullanılabilen bir model arayışındayım.
benden önce alırsan paylaş burda olur mu :))
şimdiden kolay gelsin :))

lamore del calcio dedi ki...

ankara düşleri
deidğin şekilde ayrılan fakir Duplex Cylonic dye bir model varmış. Ancak ben henüz yeni arayıştayım, birkaç güne bir özetle dönerim :)

Yasmin dedi ki...

Ayşecim,
Ben Philips'in normal elektrikli süpürgesinden çok memnun olduğum için hiç düşünmeden küçük şarjlı süpürgesini de almıştım. Klasik bir şarjlı süpürge, modelini vermeye gerek bile yok.
Memnunum ama çok araştırmadan işimi görsün diye almış olduğum bir makine. Koltuk araları için bir ufak aparatı var, çok yararlı buluyorum. Oldukça sık kullanıyorum...
Ama ben de hem uzun hem de gövdesi çıkıp kısalabilen süpürgelere sıcak bakıyorum heyecanla araştırmalarının sonucunu bekliyorum :)

lillarelli dedi ki...

benim en son konum blogta bi bak istersen:)
http://lillarelli.blogspot.com/

tubitos dedi ki...

tatlım hem büyük hem küçük içiçe olanlar var ya hani kanguru gibi :) philips te gördüm ben karacada satılıyordu. o 2.resimdekilerde çok pratik oluyormuş ev süpürmek için ee yavrusu da var daha ne olsun ben de alırsam öylesini düşünüyorum marka konusuna bakmak lazım tabi

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canım ya yazdım ya ben, bu hafta sonu aldım bitane ben de... kanepe üzerindeki kırıntıları vs çekerim diye, çok da para vermek istemedim. 69 tl'ye fakir aldık teknosadan... emiş gücü çok yüksek değil gibi ama iş görüyor:)

S&A dedi ki...

ben de mutfak için düşünüyorum eme erteliyorum senin gibi canım,eğere sadece koltuk içinse ilki iyi ama mutfağı falan da sık sık süpürürüm diyosan ikincisi daha mantıklı..

lamore del calcio dedi ki...

yasmin saol canım, sanırım şu Tubistos'un deidği kangurulardan alacağım :) gbak hem philipste de varmış.

Lillarelli, çok soal okudum yazını,Bosch da gerçekten iyi görünüyor.

hamide, ya ben snein postunu okuyom okuyom, bu detayı göremiyorum, aaa kızın postunu okumamış mıydım dedim, allam bu evlilik bana yaramadı, sanırım atlıyorum tatlım yanlışlıkla, telveyi görüyom, bulaşık makinesini görüyom, bunu göremiyom hala :) fakiri de not ediyorum, çok soal canım

S&A, sanırım mutfağı da süpürmek istiyorum, istiyorum ki diğer süpürgeyi iki hafta da bir bizim abla açsın, allam çok tembelim :)

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

ben bosch kullanıyorum canım, emiş gücü epey yüksek, hem ıslak hem kuru kullanbiliyosun.. tavisye ederim ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

canım dün senle konuştuk akşam kayınvalidemlere gitmiştik.
süpürgeden konu açıldı.
kayınvalidem bende bi tane var öyle kangurulu değil ama işini görür dedi:)
daha denemedim umarım çalışıyordur ama şimdilik bu işi çözdüm sayılır :))
darısı başına :))

lamore del calcio dedi ki...

ooh süper olmuş:) bir ekre para vermiyorsan her şey gzeldir. mesela biz LG tv beğendik ama sonra babam bir müşterisinden borcu karşılığı next tv almış lcd, hemen atladık valla, sonuçta bizi bir taksitten kurtardı:)