14 Ekim 2011 Cuma

zam zam zam...

dün pek ilgilenemedim, herkes facebook'ta zamlardan dert yanıyordu.

bugün bir açtım ki haberleri, bizim bu zam cep telefonu ve otomotivi vuruyormuş asıl.

30 yaşına geldim, arabam olamadı benim, 6 yıldır da ortalama imkanlarla çalışıyorum aslında. ne zaman almaya kalksam bir şey çıktı, babam almaya kalktı, tuttu başka şeylere verdi parayı, benim araba olayım hep arka plana atıldı.

bu sene planladım ama evlilik girdi, paracıklarımızı buna harcamak zorundaydık.

geçen günlerde sevdiceğe "ben artık araba istiyorum yaa" dedim. kendisi gönüllü değil, sevmiyor büyük şehirde araba olayını ama kırmadı beni. borçlarımız azalınca, yani 2012 ilk çeyreğinde girecektik bu işe.

zamları görünce sinir oldum :( ben alamazken ötv indirimleri yaptınız, şimdi mi aklınıza geldi bu aşırı zamlar?

he bir de sevgilimin de cep telefonu bozuldu, tam da ona yeni, şöyle artistik bir cep telefonu bakıyorduk, bütçemizde nasıl ve ne zaman yer alsa diye düşünüyorduk. bayağı iyi oldu bu ÖTV zammı yani.

sağol sevgili devletim...

he bir de okudum ki, cumartesi mesai günü mü olsa, az çalışıyoruz geyiği var. hıhı, aynen öyle, yahu memur kardeşlerimiz (istisnalar ayrıdır) günde 5 saat çalışsalar yetecek, niye cumartesi çalışsınlar yahu? bunu gören kurumsal özel şirketler örnek alacak sonra, bir bakmışız ki hafta sonu gitmiş.

he sonra da, ya böyle olmadı diyip, yavaştan cumaları tatil ederiz.

olur mu? bence abartmıyorum ben, olabilir.

4 yorum:

Giz dedi ki...

Bu artık resmen soygunculuk ama! 2000 motor üstüne %130 ötv almak ne demek, dünyanın hangi yerinde benzin bu kadar pahalı acaba? Ben her gün işe araba ile gidip geliyorum zorunlu olarak ve aylığımın büyük kısmı benzine gidiyor. Yazık va ayıp bir durum bizim için, keşke bu kadar sömürülmesek.

Yasmin dedi ki...

Valla biz de borçlarımızın 2012 ilk çeyreğinde hemen hemen bitiriyor olduğumuz için araba olayına girmeyi düşünüyorduk. Dün sarsıldık otomobili vuran zamla... :(
Ne diyelim hayırlısı olsun...

gülümse dedi ki...

sabah ben de haberlerde izledim,örnek olarak bir araba gösterdiler fiyatı 180000'den 220000'e fırlamış bir gecede.e zaten 180'i veren 220'yi de verir ama olan bizim gibilere oldu.annem de kaç zamandır sana bir araba alalım der durur,ama mutlaka kan kırmızı renginde,desene hevesim yine kursağımda kaldı:)))

S♥A dedi ki...

Tatlım aynı şeyleri dün ben de düşündüm,tam biz evlendik araba alma planları yapmaya başladık,zamlandı..Gerçi bizim alacağımız 2000 motorun üzerinde olmazdı ama yine de kötü oldu.Telefon konusu da aynen ben de değiştirmeyi düşünüyodum.Aynı şeyleri yaşıyoruz sırayla ;)