10 Ağustos 2011 Çarşamba

Arda için...



ne yalan diyeyim, 2009 yılında olduğun gibi değildin kalbimde, çok şey değişmişti be Arda...

ama biliyorum ki en büyük talihsizliğin gencecik yaşta, hem de en kötü iki sezonumuda sırtına yüklenen kaptanlık yüküydü.

ben senin gitmeni istedim, çünkü gitmeidğin her gün seni daha az sevmekten korktum.

gittiğini sabah radyoda duydum, tam anlayamadım, hemen çok da sık kullanmadığım mobil internete baktım. galatasaray sözlük'te arda turan için 95 entry yazıldığını görünce, açmaya gerek duymadım, anladım gittiğini.

şimdi biliyorum ki, gittiğin yerde sana olan sevgim hep sabit kalacak, belki artacak.

belki bir gün yuvana geri döneceksin ve biz seni daha çok seveceğiz.

ispanya'da mutlu olursun umarım Arda, sempati duyduğum barcelona yerine altetico madrid'i bile desteklerim belki şimdi, madrid şehrinin betonarme halini sevmesem bile.

biz seni sevdik Arda, bazılarımız benim gibi sana olan sevginin git gide azaldığını fark etti de, içten içe git istedi.

galatasaray için belki pek hayırlı değil, yerli oyuncu kalitesi bir anda düşüverdi. ama galatasaray ruhu için, senin için ve seni seven taraftar için gidişin hayırlı uğurlu olsun Arda.



Hiç yorum yok: