17 Ağustos 2011 Çarşamba

ve nikah bonibonlarım :)

evet aslında, nikah reçeli hazırlamaya karar vermiştim.

ama bana yapımda yardım edecek kişiler, kavanozların açılma riski, nikaha bunların taşınmasını vs unutma deyip durdular.

uzun günler inat ettim ama sonra hak verdim, sadece düğün değildi bizimkisi, düğün masalarına bırak ve gitsin değildi yani, kolilenecek, üst üste yığılacak ve dağıtılacaktı nikah çıkışında.

hafta sonu kafamda bunlarla eminönü'ne gittim, yine de şöyle bir reçellere baktım. şeker çeşitlerine de göz gezdirirken bonibonlara takılıverdim, rengarenk. karar vermem çok uzun sürmedi, benim minik kavanozlarda pek bir hoş dururlar deyip alıverdim :)

nikah şahidim, yine büyük bir özveri ile minik minik stickerlar hazırlattı. annem renkli olsun istedi bu şekerleri, onu kırmadım, düğünde de kullanacağımdan sarı rengi fazla alıp, sarı, kırmızı ve mor tüller yüklendim ve eve geldim.

kırmızı ince kurdela tükenmiş, arkadaşım moru bulabilmiş, eh sarı elimizde vardı zaten davetiyelerden. kırmızı olanları sonra yapmak üzere ayırdık ve bonibon doldurma ve etiketleme işlemlerini dün akşam itibari ile bitirdik. bu esnada açılan çok kavanoz oldu, reçel ile böyle bir işe girişmediğime şükrettim.

bu arada nikah reçeli fikrinin temiz bir uygulaması için taranis'in şu yazısını okuyun, hazır olduklarndan dökülme riski de yok :)

işte dün, son haline getirdiğimiz numuneler de hazırladık.

davetiye ile güzel bir uyum da yakaladı doğrusu.

veeee birkaç tane sarı kırmızı hazırlanıp süslenmiş nikah bonibonumuz da var, ama onları Aylincimle olan çekimler için ayırdım;)

 
yapımda ve yayında emeği geçen apartman komşularıma ve candostuma teşekkürü borç bilirim.

10 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

canım çok yaratıcı olmuş çok beğendim valla

gülümse dedi ki...

çok tatlı görünüyorlar canımmmm,ellerinize sağlık.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canııım ya ne kadar yaratıcı olmuş harikasın valla... çok beğendim fikrini :)

Unknown dedi ki...

Harika olmuş,çok orjinal bir fikir :) aklına fikrine,hazırlayanların ellerine sağlık :))
Mutlu günlerde kullanın inşAllah..
Sevgilerimle...

lamore del calcio dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim. düğün hazırlığının zevkli detayları bunlar :)

ayci dedi ki...

bana bu kadar detay verme - verirsen gelmez o 17 eylül yahuuuu....


AY :) heyecan AY'sı :)

lamore del calcio dedi ki...

sevgili Ayci, yalnız bizim sarı papyon olayı yalan oluyor sanırım. hep geçen seneki şeytan gelinin Umut ve Çatoy yüzünden, damatlık bakarken girdiler çocuğun aklına, aha ispiyonladım :)

tubitos dedi ki...

vallahi şu blog dünyasında ne altenatif fikirler görüyorum iyiki varsınız yahu. çok sevimli olmuş canım bunlar :)

ayci dedi ki...

umut ile çağatay mı?
ben onları düğün günü çektireceklerimi biliyorum :D

umut dedi ki...

:))) suçlu ortaya çıktı.
sarı ekose çorap sarı bütün detaylar konusunda tam destekçiyim ama sarı papyonu hiç sevmedim napiyim :)