21 Ağustos 2011 Pazar

bir kabus vakası :)

cuma akşamı damat beye cicilerini bakmak için, geçen yıldan tecrübeli iki arkadaşımızla birlikte metrocity, istinye park dolaştık. smokin olayı için ayrı bir post yapacağım zaten :) tüm gezme boyunca "hahaha bak benim kıyafetimi 2 günde teslim ediyorlar, senin gelinlik hala yok ortada" diye dalga geçti. gece yorgun argın eve geldim ve uyumam fazla vakit almadı.

rüyamda pronovias arıyordu ( koskoca bir 9 günlük bayram tatilini çıkarınca geriye 9 iş günü gibi bir şey kalıyor nikaha, ama gelinlikten haber bile yok hala) ve gelinliğimin geldiğini söylüyordu, tabii rüyamda bile hoplaya zıplaya   gittim hemen. çalışan bayan gelinliği getiriyor ama benim sipariş ettiğim gelinlikle ilgisi bile yok. benim zarif askılı, drapeli gelinliğim yerine, uzun kollu, tamamen dantelle kaplı bir üstten oluşan (gelinlikte danteli pek sevmiyorum da ) ve de etek kısmı basma etek gibi düşük duran bir gelinlik getirdi. attığım çığlık inanılmaz gerçekti, "bu neee", "ben alfa'yı sipariş ettim" diye bağırdım. kız formu inceliyor ve yapacak bir şey olmadığını söylüyordu. formda alfa yerine alga yazılmıştı. bunda bile altta kalmadım "bir kere bu alga değil, o güzel bir gelinlik, benim tarzımda bir şeydi, bu ne alaka" diye basıyorum yaygarayı. birkaç yakın arkadaşım yanımda ve teselli etmeye çalışıyorlar, bir tanesi benim gelinliğin aynısını 3 günde diktirebileceğini iddia ediyor (ki aynı arkadaş model taklitlerini başarılı bulmadığını söyleyen biridir hep) ama ben öyle hıçkırarak öyle içten ağlıyorum ki anlatamam, resmen nefes alamaz hale geliyorum ağlamaktan.   o salak gelinliği de giyiyorum ama üstüme. gelinlikçi bu gelinliğin ağır dantelinden dolayı daha pahalı olduğunu ama yapılan hatadan dolayı farkı almayacaklarını söylüyor, daha da delleniyorum. püskül gelinliğimle yollara düşüyorum, kendi tarzımda bir gelinlik bulabilmek için.

uyandığımda rüya olmasına çok sevindim, derin bir nefes aldım. evdekilere de anlatmadım, çünkü benden sonra evleneceklerin ve aynı yerden gelinlik alanların gelinliklerinin teslim edildiğini bildiklerinden bana yanlış seçim yaptığımı vurguluyorlar sürekli, uğraşmak istemedim. açıkçası gelinliğimin Türkiye'de olduğuna inanıyorum, aradığımda benimle ilgilenen bayan yıllık izindeydi çünkü ve diğerleri bilgi vermedi, muhtemelen bu pazartesi aranacağım, zaten beklemem ben ararım artık :)

sabah babam kahvaltı sırasında "kızım sen git bir gelinlik bul, yedeğin olsun, bu gelinlikte bir arıza çıkacak" dedi. rüyamdan habersiz babamın bu yorumu karşısında bir şey demedim, diyemedim :)


8 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

rüyalar tersine çıkar kuzu sen içini ferah tut :) gelinliğini bu hafta alacaksın benim içime öyle doğuyo (müneccim mode on :D)

tubitos dedi ki...

ay ya allah korusun canım yaa nişana bir hafta kala elbise fiyaskosu yaşayan ve yeni bir elbise almak zorunda kalan biri olarak her şeyinin sorunsuz ve gönlünce olmasını canı gönülden diliyorum. Hoş ben hayallerimin de ötesinde bir elbise buldum iyi oldu :) sen gönlünü ferah tut ama peşini de bırakma kesinlikle

Hestia dedi ki...

Gelinlik ah gelinlik... ben de hftaya başlayacağım aramaya bakalım biras geciktim sanırım.Heralde kabuslarım da bi hafta sonra başlar:))

pembe mor alg dedi ki...

canımm adı üstünde rüya boşwer benm nişan kıayeftm son 1 hafta gelmişti düşün

ayci dedi ki...

bişiciiik olmaaaaz :)
benimkiside son 3 gün kala geldi ;)

lamore del calcio dedi ki...

eveeet sinerji yaptık ve gelinliği getirdik bence :)

Çeyiz Kız dedi ki...

ay cnm bloguna denk geldim benim daha düğün tarihim belli değil nişanlıyım, nasipse seneye yaza olacak ama benim bile kabuslar şimdiden başladı. blogumda hatta paylaşmıştım berbat kabusu :S

Çeyiz Kız

lamore del calcio dedi ki...

çeyiz kı hoşgeldin bloğuma :)

ya ben nişanlılık döneminde çok sakindim çok, ne olduysa son 20 günde oldu, yani ben planlı programlı gittikçe benim planlarımı bozmak için herkes her şey yarışuyor gibi sanki:) ama yine de güzel telaşlar bunlar