11 Ağustos 2011 Perşembe

gelin olmuş gidiyor :)

kendisi ile ilgili post hazırlamak istedim, sevgili taranis için.

sanırım bloğunu 4-5 ay önce görmüştüm. aslında gelin tshirtü ararken google'da rastlamıştım sanırım, pek emin değilim. sayesinde aradığım gelin tshirtünü gördüm, hemen sipariş ettim:)

ben düğün olayıma kadar aktif bir blogger değildim, eski yazılarım da genelde futbol, spor üzerine zaten.

tabii bu aralar yaptıklarımı not etmek için kenara, ve de paylaşmak için yazmaya başladım.

sonra bir gün bir yerlerde 10 eylül yazdığını gördüm, o gün evleniyormuş. bu sene ben 10 eylülde nikah, 17 eylül'de düğün yapacağım:)

eski araba bakıyordu, biz de bakıyorduk. kır düğünü yapacaktı, biz de yapacaktık:)- not: bizim eski araba işi, izmir'de bu konudaki tekel sebebi ile yattı gibi.

bir gün fotoğrafçımı yazdım, taranis'in de fotoğrafçısıymış:) 10 eylül o yüzden doluymuş Aylin.

bugün öğrendim ki, nikah şekeri fikirlerimiz de aynı imiş. sanırım o da ben de farklı bir şey olsun istemiştik. ama ikimiz de google severiz, ikimiz de kır düğünü yapacağız, ikimiz de gidip kavanoz fikrini bulmuşuz.

hiç tanımadığım, görmediğim bir kişiden inanılmaz pozitif elektrik aldım ben.

fotoğrafçımız üst üste iki hafta benzer konsept çekmek zorunda kalacağı için belki tekrar gibi gelebilir ama her iki çiftle de çok eğleneceğinden eminim.

gelin olmuş gidiyor taranis, benden bir hafta önce, hatta resmi olarak aynı gün.

kendisini tesadüflerle sevdim, bilmesini isterim...

6 yorum:

gelinyolu dedi ki...

süpersiniz ya :)

kiraz tadında dedi ki...

Benden 1 hafta sonra evlenecek 2 güzel blogger. Nedense yazını okurken bende aynı şeyleri istediğimi fark ettim. Bazısı oldu bazıları maalesef senin ded dediğin gibi "tekel" durumunda olanlar yüzünden gerçekleştirilemiyecek. Aylin'i bende çok istedim Ankara için doluyum diyince Kayseri için boş olsun diye dua ettim ama maalesef olmadı. Kısmet değilmiş. Ama sizin Aylin'in elinden çıkma fotograflarınızı çook merak ediyorum doğrusu. Hadi bakalım bu kadar az zaman kalmışken hepimize kolay gelsin:)))

lamore del calcio dedi ki...

kiraz tadında, üzülme, çocuk sahibi olmaya karar verdiğin anda Aylin'i ara hamilelik fotolarını çeksin:)

bu arada ben Aylin'in insanlara yeniden gelinlik giydirip çektiğini de gördüm, bizzat bir arkadaşım da yaptı bunu :), tam bir sene sonra. belki düğün telaşından sonra düşünürsün ;)

kiraz tadında dedi ki...

bak hamilelik fotoları iyi fikir:))) evet o başka bir gün fotograf çekinme olayı benim de aklıma geldi ama o günün heyacanını yansıtmayacağını düşündüğüm için vaz geçtim, kısmet değilmiş diyelim:(

Taranis dedi ki...

Cok mutlu ettin beni kocaman bir mutluluk hemde bu
Bu donemlerimde en guzel destegi sizlerden gordum hep
Tesadufleri ise her postunda farkettim yazilarindaki kucuk detaylarda kendimi gordum bazen
Ayni heyecani yasayacagimiz gun aklima gelicek bir Ayse var artik, seninde ogun kulaklarini rahat birakmicak bir gelin ve fotografcisi
Cok mutluyum tesaduflerle beni sevdigin ve bende seninle tanisip bir cok ortak nokta bulup sasiramayacak kadar normale dondugumuz icin...
Tesekkur ederim yeni hayatimizda hep mutlu olacagimiz yillarimiz olsun

ayci dedi ki...

10 Eylül'de seni ve 17 Eylül de Taranis'i anıcak olmak...güzel bir duygu :)