15 Ağustos 2011 Pazartesi

evimizde ilk yaşam izleri :)

cumartesi günü digiturk, tv sephası geldi ve televizyonumuz kuruldu, evde tv sesi olunca gülümseme yayıldı ikimizin de yüzüne. sevgilim evdeki tek koltuğun bir parçasını şimdilik salona aldı, salon koltuğumuz gelene kadar tv izleyebilmek için.

cuma günü ise perdelerimiz gelmişti. birden o bomboş ev sıcacık bir hal aldı. gerçi salon tülünün bir parçasını uzun ve bir parçasını kısa yapmışlardı ama pazar günü düzeltilmiş halde getireceklerini söyleyerek gittiler.

pazar günü ise oldukça yoğun geçti. sevgili kardeşim ve ben bizim işyerinin kamyoneti ile sevgilimin evine gittik ve onun eşyalarını yüklendik. oldukça sıcak olan havada, sinirler gerildi doğrusu, hele oruçlu olan kardeşimin hali daha da acıydı. bunlar tatlı gerginlikler deyip geçtim sonra. eşyaları yeni evimize taşıma kısmında ise daha şanslıydık. bizim perdeciler yamuk yaptıkları tülü getirmişlerdi aynı saatlerde, büyük parça eşyaların da ucundan tuttular, sağolsunlar.

ev şu an dağınık, sadece emre'nin yatacağı odaya yatağını attık ve bu gece o evimizde kaldı. sabah doğalgazı çalıştıramamış, götürdüğüm ütüyü kurup gömleğini ütüleyememiş filan, daha çoook iş var evde :)

evimizde yaşam başladı ama çok güzel bir duygu bu. market alışverişi yaptık, buzdolabımızı sildim ve içine yiyecek yerleştirdim.

hafta içi ise yemek odamız, koltuğumuz ve cuma günü yatak odamız gelecek.

artık bu evde yaşamama az kaldığını iyiden iyiye hissediyorum.

5 yorum:

gelinyolu dedi ki...

canım o kadar güzel bir duygu ki bu, market alışverişi bile insanın hoşuna gidiyor:) kendi evin kendi düzenin olması çok güzel şeyler hissettiriyor.. mobilyalar geldikçe evi daha da çok sahipleniyor daha da çok seviyor insan, yuvam diyor :)

pembe mor alg dedi ki...

off ne heycanlıı zaman aksın geçsin birden buzdolabıma sarılasım geldi benmde:)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ahhh canım ya çok güzel duygular hakikaten :))

GÜZİN dedi ki...

cok güzel canım ya gercekten cok değişik duygular ilk başta bomboş olan ev yuva oluyor yavaş yavaş.. ve insallah cok mutlu günlerinz olacak o evde:)

lamore del calcio dedi ki...

hepinize kocaman bir teşekkür:) bugün de kurdum ütü masasını ütü yaptım valla, bildiğin ev oldu :)