19 Ağustos 2011 Cuma

şans mı tesadüf mü bilemedim :)

yeni işe başladığım şirket eylül ayında herkesi İspanya'ya götürüyor. evet evet herkesi, çaycı bile dahil.

tam 6 gün barcelona'da olacaklar. gotik barcelona turu, klasik barcelona turu filan yapacaklar. sonra barcelona-osasuna maçına gidecekler nou camp'da. yani hayatında stada adım atmayan bir sürü kişinin ilk izlediği maç bu olacak, belki de son:)

he tarih aralığı mı : 17-23 eylül :) [bizim balayı tarihleri ise takdir edersiniz ki 18-23 eylül]

ben niye yokum? balayında olduğum için. yanarım yanarım da, yıllık iznimi, evlilik iznimi vs vs kullandığım bu arada, insanlar toplantı adı altında gezecekler, izinlerinden gitmeyecek, ceplerinden kuruş gitmeyecek, hem de barcelona'da olacaklar, iş güçten uzak olacaklar.

neyse ki barcelona, öncelerde, elbette maddi olarak beni oldukça sarsan bir tatil vasıtası ile, gördüğüm bir şehir. ama yazdı ve nou camp'da maç izlemek yerine, şöyle bir tur atmıştım;)


bari bizim nikah ile düğün arasına geleydi de, bari aradaki bir haftam kafa izni olurdu belki, böyle önceden yazılmış iznim gitmezdi.

bir şirket bir daha ne zaman böyle bir organizasyon yapar? bence ömrümde bir daha göremem :)

ama napalım, insan bir kerecik de evlenir. vallahi barcelona'ya gidememek falan hikaye de, bu izin olayına çok sıkıldı canım, izin sen şezlong'da uzanırken, diğerleri çalışıyorsa izindir çünkü, ofisin kapıları kilitliyse değil :)

7 yorum:

gülümse dedi ki...

valla açık söyleyeyim ben ne gördüm ne de duydum böyle bişey:)ama kısmetin değilmiş yapacak bişey yok:)

lamore del calcio dedi ki...

ya ancak benim başıma gelebilirdi zaten :)
bu arada bu şirkete geçtiğim için yıllık izin hakkım gitti, borç harç alcam gelecek seneden :)

diğer tarafta tam 30 gün iznim vardı içerde ve de evlilik izni 5 gündü;) eylülü kapatacaktım valla

ne demişler, kısmeeet:)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy kuzum ya hakkaten en çok tükkanın kapalı olması koyar insana :( ama olsun dediğin gibi insan bi kere evlenir siz daha çok eğleneceksiniz hııhhh :D ama nou camp'ta da maç aaah aahhh

tubitos dedi ki...

canım senin yerine beni götürsünler olur muu :D şaka gibi yaa nasıl bir şirketmiş o öyle, öyle şirkete can kurbann

ayci dedi ki...

yani barcelona şimdi çok turist doludur...sıkılırsınız :)

lillarelli dedi ki...

ayyy ben sinirden kudururdum herhalde:)ama olsun insan kaç kere evlenir bu hayatta 1 kere tabi:))her şeyy kısmet ama...
blogunu yeni keşfettim hoşuma gitti:)

lilla:)
http://lillarelli.blogspot.com/

lamore del calcio dedi ki...

sevgili Hamide ve Tubitos, kısmetten öte köy yok. ayrıca elbet bir gün gideriz kendi paracıklarımızla maç seyretmeye demek istiyorum :)

sevgili lilla, hoş geldin, valla sinirleniyor insan, hele her gün yanında insanlar bunu konuşurken ama yapcak bişi yok :)

ayçii, ben barcelona'ya gittim 2007'de, kalabalıktı, herkes yer kokuyordu:p haklısın galiba :))