1 Ağustos 2011 Pazartesi

let the music play!!

ilk giriş müziği ile birlikte aslında nasıl bir düğün olacağını hisseder konuklar değil mi?

işte düğünümüzde giriş parçası için düşündüklerimiz :)


- Gocce di memoria ( Giorgia) tıktık

Hikayesi: karşı pencere'nin film müziği. emre ile tanışmadan önceki hayatımda ortak olan bir dilde: italyanca. yıllarca birbirimizi bilmeden, İtalyan kültür merkezi'nde italyanca kursuna gitmişiz, tabii o izmir'de ben istanbul'da.

- Rumeli Hisarı'nın Yapılışı (Can Atilla) tıktık

Hikayesi: istiklalde oldukça fazla zaman geçiriyoruz, bir keresinde nişanlıma "yahu ne güzel melodi bu" demiştim, onaylamıştı, giriş parçası olabilir demiştik ama adını bilmiyoruz tabii. sonrasında bir gün teknosa'dan çıkıyoruz, kocaman tv ektanlarında gördük klibi, böylece parçanın adını da öğrendik.

- Stay with me ( Goran Karan) tıktık

Hikayesi: oldum olası seviyorum bu parçayı:)


veee ilk dans için :

birazcık hareketli olsun dedik ve şu şarkıyı çok sevimli bulduk (ilk etapta dans edilmez gibi görünüyor ama ediliyor, denedik:)) bu şarkı cesaretin var mı aşka dizisinin müziği idi. aslında 2010 yılı yapımı ama sanki 70'lerden fırlamış gibi :)

- seve seve ölürüm ( Jehan Barbur) tıktık

diğer bir alternatif ise bu parça. kendisinin bizde yeri ayrı, emre askerden geldiğinde, ama istanbul'a gelemediğinde çıkmıştı bu şarkı, bir sonbahardı, tam iki sene önce. evlenme teklifini de "hoşgeldin" temalı bir şiirle almıştım ben, o yüzden bu şarkıyı seviyoruz. tek sıkıntım biraz fazla slow:

- hoşgeldin (Sezen Aksu) tıktık


vee pasta müzikleri:

geçen sene şu şarkıda, emrenin bir arkadaşının evinde deli gibi dans etmiştik ve çok eğlenmiştik, bu neşeli günü getirebilir aklımıza diye düşündük:

- Disco boy (Shantel) tıktık

ya da yine karşı pencere filminden, italyanca keyifli bir müzik, yine de daha hareketli bir müzik daha iyi olabilir, bu şarkıyı çok sevmeme rağmen.

- Ma che freddo fa (Nada) tıktık 


ay sonu izmir'e gideceğiz ve dj e parçaları bildireceğiz, artık karar vermemiz gerekiyor sanki.)

4 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

hepsini dinledim hatta bir kaçını nort aldım güzel seçimler;)

lamore del calcio dedi ki...

pembe mor alg, teşekkürler :) yalnız zor işmiş, şu an anladım...

oZ dedi ki...

Seve seve ölürüm daha tatlı geldi bana ya. Zaten seviyorum ben o şarkıyı ama tatlı olur bence. :)

lamore del calcio dedi ki...

özlemcim sanırım o olacak:)çok tatlı geliyor kulağa...