18 Ağustos 2011 Perşembe

sadece 22 gün kaldı ama...

evet sadece 22 gün kaldı.

ama ben çok yorgunum.

artık sabahları yataktan kazıyarak kaldırıyorum kendimi, sanki her tarafım ağrıyor.

fiziksel yorgunluğum üzerine, aksilikler ekleniyor, enerjim düşüyor.

kendimi toplamak ve enerjik olmak istiyorum, mutluyum çünkü ama elimde değil bu.

cumartesi çeyiz yerleştireceğim ama yemek odasının da parçalarını unutmuşlar, tamamlanamadı, konsol yarım yamalak duruyor ortada.

10 günde gelir denilen bulaşık makinesi ortalarda yok, cumartesi kullanmamız lazım ama.

ocağımızı servis takmadığı için, ev sahibi bir adam yolladı, bozuk bu dedi ama açıldığı için değiştiremezdik artık, canım sıkıldı, neyse Emre bir yolunu buldu ve halletti.

gelinliğim de gelmedi, aynı yerden (Pronovias), benden sonra alanlar provalarına bile gittiler, üstelik düğünleri benden sonra.

sadece 22 gün kaldı ama benim tahammül düzeyim düştü sanki. ailemi, emre'yi, arkadaşlarımı kırmaktan ve üzmekten çok korkuyorum :(

sanırım işyeri ile konuşup extra izin isteyeceğim, gerekirse seneye sadece 3-4 gün izin yaparım ama şu an ihtiyacım var benim buna.

kendimi toplamak ve pozitif olmak istiyorum yine.

ve umarım bugün bunu başarabilirim :)

4 yorum:

gülümse dedi ki...

sıkma güzel canınıııı,herşey yoluna girecek...

pembe mor alg dedi ki...

canım bunlar tuzu biberi herşey bi şekilde halloyor

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canım benim merak etme herşey güzel olacak... bak senin de benim de eşit zaman kaldı yani seni en iyi anlayabilen kişi benimdir heralde... ben de bazen çok kırıcı oluyorum. ama bizim en büyük şansımız 29 ağustosta izne çıkıyoruz ve 26 eylülde işe başlıyoruz. Banka evlenenler 10 gün evlilik izni veriyo sağolsun geçen yıl da yıllık izin kullanmamıştık hepsini birleştirdik ki şoku atlatabilelim :D

lamore del calcio dedi ki...

yaa süpermiş vallahi:)

ben de en azından nikah düğün arası çalışmasaydım diyorum.

bayramda memlekette değil de istanbul'da olmak istediğim için ailem üstüme geliyor.

sanki zamanı yetiremiyorum, ama biliyorum ki bitecek, bitecek ve bitecek :)