22 Ağustos 2011 Pazartesi

vee gelinliğim geldi :)

biraz önce pronovias'ı aradım yine. gelinliğim aslında 10 gün kadar önce gelmiş, tam tahmin ettiğim gibi :)

bana satışı gerçekleştiren personel izinli olduğu için bu bilgiyi alamamışım geçen hafta. kendisi öncesinde de aramış olması gerektiğini söyledi ama beni kimse arayıp sormadı, çok eminim. açıkcası kırıldım biraz, bu kıza bir de referansla gitmiştim ben, ilgi alakası açısından. düşünsenize resmen atlanmış yani- kendileri kabul etmese bile-  ben aramasam bu haftayı da es geçebilirdik, iyi ki didiklemişim. apar topar yarına randevu verdiler, tabii tüm randevu saatleri dolmuştu mesai saati dışı, malum son aranan (pardon arayan) eylül gelini olduğum için:)

neyse önemli olan sonuç: gelinliğim sonunda geldiiiii, yarın giderek (işten nasıl izin alacağım bakalım, ben biraz şehir dışında çalışıyorum da) deneyeceğim üstüme, tek başıma bir prova olacak ama ne yapalım, kimse bana eşlik edemez yarın o saatte.

nisandan beri süren bekleyiş sona erdi, nihayet kavuşuyoruz alfa'm ile yarın :)

9 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

hayırlı olsn canmm

gülümse dedi ki...

ayyyy çok sevindim canım, gözün aydın, hadi hayırlı olsun

Taranis dedi ki...

Herşey yoluna girmeye başladı demek bu :)

Hayırlı olsun canım...

lamore del calcio dedi ki...

teşekkürler kızlar :) çok heyecanlıyım, yarın giycem kendisini, yuppiii...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

demedim mi sana gelecek diye :))

gelinyolu dedi ki...

gözün aydın canım benimm.. ben hala doyamadım gelinliğime ya, tadını çıkar :)

lamore del calcio dedi ki...

@hamide, dedin valla, yaa giydim bile üstüme, süper bir duygu :p

@gelinyolu, sen böyle dedikçe, iki kere giyeceğim için sevinmeye başladım, en azından tadını çıkaracağım ;)

tubitos dedi ki...

gözün aydın canım üzerinde de görelim :)

lamore del calcio dedi ki...

tubitos, bugün son provam vaaar, artık sizlere saçlı makyajlı halini göstercem :p