24 Ağustos 2011 Çarşamba

vee güneş Başak burcunda...

bugün itibari ile başak burçlarının zamanı başlamıştır.

evet ben bir Başak burcuyum, her Başak burcu gibi detaycıyım, takıntılı zamanlarım da yok değil.

burcumun en belirgin özelliğini, "düzeni" almamışım ama artık yükselen denilen şey mi bişiler yaptı, zamanından erken doğduğumdan mı bilmem :)

neyse artık güneş benim burcumda, ve benim burcumdayken çoook güzel günlerim olacak. ve balayı dönüşümde, 23 Eylül'de gidecek güneş benden.

ama ben o arada 1 sene bana yetecek ışını ve enerjiyi depolamış olacağım ki!!

5 yorum:

gülümse dedi ki...

benim de nişanlım başak burcunda vee benim yükselenim başak:)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben de bir terazi olarak severim başakları yakın komşumdur başak :D candır :D

tuem dedi ki...

oleyyyy :) ben başağım 14 eylül şu aslan geçti ya offf ne çektirdi şimdi bizim aydayız herşey tüm burçlar için çok güzel olsun

Neyir İren dedi ki...

ben de bir başağım. hem de çok fenasından.. şu eylülü ne kadar bekledim tüm sene, neyseki az kaldı :)

lamore del calcio dedi ki...

başaklara, başak komşularına ve bir başaka aşık olanlara selam olsun :)
eylül ayı en sevdiğim ay, en huzur bulduğum... bu ayda doğduğum için hep sevinirdim, şimdi bu aya bir de evliliğim ekleniyor, çook mutlu bir durum :)