2 Ağustos 2011 Salı

duygusallardayım...

etrafımda sevdikleri konusunda hassas, duyarlı, kimseyi kırmak istemeyen birisi olarak bilinmemin yanında cadı, hakkını yedirmemek için çata çat kavga eden, çabuk parlayan birisi olduğum da bir gerçek. romantik ise hiç sayılmam.

evlilik arefesinde olduğumdan mıdır nedir ama bir duygusallık çöktü üstüme son zamanlarda. hani bir acıklı hikaye görsem de üzülsem modundayım hep.

dün tv'de yeni başlayan bir diziye gözüm kaydı (ki normalde dizi falan da pek izlemem ben), sanırım adı "reis" idi.

filmde ayşe (aha da adaşım) ve turgay evli, çocuk sahibi değiller ama çok istiyorlar. ayşe bir gün hamile kaldığını fark ediyor, havalara uçuyor, yakın arkadaşı ile izmir'de çığlıklar atıyorlar filan. sonra da turgay'a bu haberi vermek için plan yapılıyor. ayşe mesaide olan kocasının ofisine gidiyor, onu çıkarken görüyor ve takip ediyor, ortak bir arkadaşlarının evine gittiğini fark ediyor. hemen gündüz sevincini paylaştığı arkadaşını arıyor ama o da onu telkin ediyor, evine dönmesini, sadece adamın bir şey danışmak için gitmiş olabileceğini filan söyleyip.

sonra saftirik ayşe eve dönüyor, kocası gelince "sana bir haberim var" diyor. ama kocası da bir şey söyleyecek gibi, ilk sözü kocasına verince, adam başkasına aşık olduğunu açıklıyor. resmen içim eridi, kızacağız hamile olduğunu da söylemedi filan, zaten orda kapattım tv yi.

biliyorum klasik bir türk filmi hikayesi gibi, ama dıştan güzel gittiği sanılan, hatta çiftlerden birinin her şeyi yolunda sandığı bir evlilik resmen bitiyor.

biliyorum sadece bir film ama dünden beri ayşenin yaşlı gözleri aklımdan gitmiyor işte :(

evet son zamanlarda iyiden iyiye hassaslaştım ben.

1 yorum:

S♥A dedi ki...

Canımcım aynı durumdayım ,izleme öyle şeyler boşver keyifli,neşeli şeyler seyret sen ,)