1 Ağustos 2011 Pazartesi

takıp takıştırmaca

eveeeet, karar verilmesi gereken bir konu daha: nikah ve düğünde, gelinlikle beraber takılacaklar

oldum olsa gelinliğimle inci takarım diye düşünmüştüm ama nedense evlilik hazırlıkları esnasında insan değişik fikirler sahibi oluyor.

düğünde sarı ayakkabı kullanacağımı şurada yazmıştım. el buketim elbette bu ayakabbılarla uyumlu olacak ancak çiçeği düğün esnasında bıraktığımızı düşünürsek belki sarı taşlı sade bir kolye de olabilir diye düşündüm:





ya da direk tektaş bir kolye de olabilir, taca uydurabilmek açısından. inci ise hale gündemimde ama kesin kararımı veremedim.

karar verdiğim kısım ise nikah takılarım, annemin nişanımda taktığı siyah beyaz taşlı bileklik, kolye ve de uyum sağlaması açısından üzeri taş işli siyah bir taç seçtim.

bir kez daha anladım ki, netleşmeyen her detay beni daha da strese sokuyor, bir an önce netleştirmem gereken bir konu daha işte.

2 yorum:

S&A dedi ki...

Son zamanlarda ünlü gelinler birşey takmıyo sanki.Bana mı öyle geldi yoksa.Takmazsak çok mu sade olurki..

lamore del calcio dedi ki...

valla bence gayet de güzel olur, ben de birkaç gein baktım netten, genelde takılmamış, snaırım ben de minik bir tek taş kolye ya da uzun göğüs dekoltesine inen bir zincirin ucuna takılı ince uzun minimal bir uç takacağım, ama yine de gidip bu sarılara yerinde bakcam :)