11 Ağustos 2011 Perşembe

yağmurlu bir cuma arefesi:)

Perşembeye cuma arefesi demeyi seviyorum.

şimdi cuma ertesi şeklinde cumartesi denmişse, demek ki cuma önemli bir gün, o zaman cuma arefesi de derim ben arkadaşım:)

hava şakır şakır yağıyor, inanılmaz. ama gece anlamıştım ben, nemden ölecek gibiyken patlayıverdi hava gecenin ortasında. biraz önce camdan dışarıyı çekmeye çalıştım, başarısız, kendimi ve ofisi de birlikte çekiyorum yansıma sebebi ile, yağmurun şiddetini anlatamıyor fotoğraf. valla ben özlemişim bu manzarayı, tamamen camekandan oluşan bir duvarımızdan yağmuru izlemeyi sevdim gibi. ama lütfen yarına kadar dursun :)

bir cuma arefesi, ofiste yapacak çok iş var, zaten bu aralar ciddi bir konsantrasyon problemim var.

tik atılması gerekip de yapamadıklarım omzumda bir yük.

en azından yarım itibariyle davetiyeler geliyor, hepsine kurdela bağlanacak, kına gecesi notları yapıştırılacak ve zarflara konulacak, çok iş var.

nikah şekerini kendimiz yapmaya karar verdik, google'a yazınca çok miktarda çıksa da benim çevremde yapan olmadı, sevdiğim bir fikir, neyse nikahı beklemicem, bir yapayım paylaşacağım sizlerle:) en azından ana malzemesini aldım şekerin, bu da bir şeydir.

dün gittim ayakkabı siparişimi verdim, yapılma süresine 15 gün denilince gerildim, neyse ki prova için veriyorlar benzer bir ayakkabı.

gelinliğim hala gelmedi, yakında nişantaşı pronovias'ı basacağım, nerde yahu benim gelinliğim? :(

henüz duvak olayını da çözemedim, bi diyorum git ve pronovias'tan hallet ama sonra bir kumaşa o kadar para verilmez diyorum, ama eyleme geçmeyi de bir türlü başaramadım.

dün saçlarıma fön çektirdim, akşama sönmüşlerdi. düğünde direk fön çektirmeyi düşünen birisi olarak, buna da canım sıkıldı, sönük mü olacağım yoksa? duvağı tepeden kabarık takacağım ama herhalde idare eder:)

bugün tv sephamız geliyor, yarın perdeler, hafta sonu emre'nin odayı eve taşıyacağız, artık orda yaşayacak.

bu hafta ve haftaya dışında hafta sonum yok, bayram tatili hem düğün hazırlığı hem de ailesel sebepler için istanbul'da değilim, dönüşte de nikah var zaten :) bu 4 günü iyi değerlendirmem lazım.

her şeye rağmen üzerime bir dinginlik çöktü üzerime, garip bir sakinlik var, hayırlısı diyelim... yağmurdan herhalde :)

4 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

yağmurdandır yağmurdan herşey güzel oluo merak etme tıkır tıkır işlio hepsi;)

kiraz tadında dedi ki...

Dediğin gibi gelinliğe o kadar parayı veriyoruz ama duvak gerçekten benim de içime oturuyor o nedenle, gelinliğimi San Patrickten almama rağmen(gerçi ben Almanya'dan aldım ama) duvak istememiştim. Duvak işini şahsen ben şöyle çözdüm canım, sahibinden.com da bi çok pronovias gelinlik satan kişi var. Duvaklarını beğendiklerime mesaj attım sadece duvağı istediğime dair. Bazıları satarım bezıları duvağı ayrı satmam derken hem keseme hem de zevkime gore duvağımı buldum. Şansıma kuru temizlemesi de yapılmıştı. Şimdi annemin evinde ona kavuşacağım günü bekliyor:)))

lamore del calcio dedi ki...

ya aynı şeyi ben de düşündüm ama ayırmazlar diye tahmin etmiştim, bir deneyeyim;)

kiraz tadında dedi ki...

Dene canım bence kesinlikle birşeyler bulursun ve renk farkı da olmamış olur aynı marka olacağı için:)))