9 Ağustos 2011 Salı

itina ile dolap yerleştirilir :)

bakmayın güldüğüme, öldük dün yorgunluktan...

biz iki alık, kıç kadar mutfağımıza siemens'in kocaman boyutlarındaki buzdolabını almıştık, ama yerini ölçmüştük, sıkıntı yok demiştik, napalım kira burası, varsın tüm mutfağı kaplasın, bir daha ne zaman değiştireceğiz filan...

dün adamlar dolabı getirmişler, hesap etmediğimiz şeyler sebebi ile mutfak kapısından ucu bile geçmemiş valla.

- sol taraftaki mutfak dolabından geçmesi imkansız
- kapı üste doğru kemer yapıyor, üst taraftan geçmiyor buzdolabı

adamlar, dolabı sökerseniz, alttan yatırarak geçirirsiniz muhtemelen demiş.

akşam geçen sene evlenmiş iki arkadaşımız takımlarla, matkapla geldi, üstelik oruçlulardı, çok mahcup oldum :(

dolabı söktük sol duvardan, ama buzdolabını yatıracak bir alan ne holde var, ne de mutfakta, 4 kişi öldük, bittik ve olmadı geçmiyor, anca kenarları çiziliyor buzdolabının.

aklımdan iki seçenek geçti, ya o kemerleri kırcam ve yeniden yapcam, ya da buzdolabını başka bir yerde kullancam. değiştirmeyi katiyen düşünmüyorum, kiralık eve göre buzdolabı seçemezdim zaten.

bunları düşünürken, tezgah altındaki dolabın geniş olduğunu fark ettim, o dolabın da kapaklarını sökersek, dolabı oranın içine yatırır gibi yapıp, içeri çeker çekmez dikebiliriz diye düşündüm, hepimiz o kadar hırs yapmıştık ki kimse itiraz etmedi, o dolabın da kapakları söktük. önden iki kişi kaldırır gibi yaptı, dolabın içindeki alana uzattı, yukarıyı kurtarıp hoop dik hale getirdik:)

dolap mutfağa sığdı, ama geri çıkabileceğini sanmıyorum :) mutfak dolabı kapaklarını geri taktık ama sol duvardan söktüğümüz dolabı emre istemedi geri takmak, kocaman buzdolabı mutfağımızı iyice miniltmişti çünkü. biz de aldık o dolabı şimdilik balkona atıverdik, napalım:)

nacizane tavsiye; beyaz eşya için sadece duracağı alanı değil, petekler, dolapları, kirişleri, kemerleri her yeri hesaba katın, sonra kucağınızda kilolarca ağırlıkta biz buzdolabı ile kalabilirsiniz bizim gibi :)

dün evimizde ilk yemeği de yedik, dışardan söylediğimiz çorba/dürümler ile. eh çorba için kaşık yoktu, biz de plastik bardağa koyup içtik :)



bizim atletle dolaşan damat yok fotoğrafta ama ben yine de ekleyeyim bunu :)




5 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

hahaha:)canım ben de gepgeniş 2 kapalı bi buzdolabı almıştım tüh nolcak şimdi:)

lamore del calcio dedi ki...

inşallah mutfağın büyüktür ne diyim, ben öldüm :)

pembe mor alg dedi ki...

canm daha evim bile yok ona göre sçecez olsun tatlı ölüm bunlar:)

oZ dedi ki...

:)) Kolay gelsin valla. Daha bunun çamaşır makinası, bulaşık makinası var Ayşe! :)) Yardıma ihtiyacınız olursa arasanıza beni. Dolap sökemem ama bak. Onu bilin de arayın :D

lamore del calcio dedi ki...

gel de bir kçşede Hulusi ile otur o zaman Özlem, arada da Hulusi'yi salarız bizim giremediğimiz aralara, belki işe yarar:)