16 Ağustos 2011 Salı

Murphy bırak peşimi...

ne demiş Murphy yasaları, eğer bir şeylerin ters gideceği varsa ters gider, ya da terslikler birbirini kovalar, her neyse...

her şey geçen hafta başladı...

buzdolabı mutfağa sığmadı, büyük çabalarla, insan üstü yöntemlerle soktuk içeri.

ocağı bilmem ne kanunlarına uygun değil dolap mesafesi diye bağlamadılar.

çamaşır makinesinin gideri tıkalıymış, sevgilimin çamaşırları evde kokmak üzere.

sonra salonun aynı penceresinin iki parça tülünün birisi yerde sürünüyordu, diğeri iki santim havadaydı (neyse düzelttiler).

telefonuma bir mesaj "18 Eylül 2011 İzmir-Antalya uçağınız 10:15'den 06:15'e alınmıştır". haydaa, bu balayı uçağı ya, izmir-antalya arası direkt tek uçak olduğu için aylaaar öncesinde alıp tik atmıştım bunun için, ben hiç mi uyumucam bu düğünden sonra. aradım iptal ettim. sonra şu ne zamandır biriken millerimle aktarmalı ( İzmir-İstanbul-Antalya) bilet alayım dedim, tam 2 taneyi verdi (sadece vergi ödeme suretiyle), Emre ile teyit ettim, düğmeye bastım ki, mille alınabilen biletler tükenmiş, ederinin 3 misli ödeyerek aldım biletleri.

çok çok basit bir şey olan tv sephasını taşıyan kamyonet kaza yaptı, servise çekildi, bize verdikleri tarihten 3 gün sonra geldi sepha.

çok çok severek aldığım, tasarım aynam, sevgili kardeşim kendisini boş karton kutu sandığı için üzerine basması suretiyle ezildi, aynısını bulamadım.

ayna kırıldığı anda, aksilikler bitmiş olmalı dedim, öyle ya cam kırılınca aksilik biter, nazar çıkar derler...

ama bitmedi... yatak odamızı monte edecek olan yer (tam 1.5 ay önce verdiğim sipariş) aradı ve cuma yerine pazartesi montaj yapabilir miyiz dedi. dellendim, benden anlayış bekliyorlarmış. benim tek hafta sonum bu hafta sonu yerleşmek için, zaten iki hafta sonum yok, sonra da nikah var dedim, zar zor cumartesiye ikna ettim, bu sefer de montajdan önce parayı istediler, hala burnumdan soluyorum.

zaman gittikçe daralıyor, ve beynimde sürekli yapılacaklar listesi dönüp duruyor, hiçbir şey yetişmeyecek gibi. bir de yaptım sandıkların da arıza çıkarıyor.

düğün arabası yapmayı planladığımız arkadaşların kardeşi bizim düğün günü nişan yapmaya karar verdi, şimdi istanbul için gelin arabası planlamamız lazım.

daha eşyalar yanlış gelecek ve geri gidecek korkum var.

imdaaaaaaaaatttt.....

12 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

yok ben evlenmiorum okurken bile stres oldum ya ama şunu düşün herşey yoluna gircek hepsi hallolçak er ya da geç;)

S&A dedi ki...

canım cidden üst üste gelmiş herşey,sabret,olumlu düşün yoluna girecek elbet.Keşke bu kadar sorun çıkarmayacak bir ev bulsaydınız...

lamore del calcio dedi ki...

pembe mor alg, valla girisn yoluna yahu :)

S&A, haklısın valla ama evin tipi civardaki tüm evlere nazaran sorun çıkarmayacak gibiydi, aah ah, artık çok geç, belki de benim şansızlığımdır ne bleyim. yine de sakin olmaya çalışıyorum, insan olumsuz moda girdikçe giriyor valla :( ben iyiyim, ben iyiyim ve ben iyiyim :)

gelinyolu dedi ki...

ooffff, bizim aksilikleri hatırladım birden :) balayı otelimizin açılışı ertelenmişti başka bir otel bulduk, aspiratör montajını yapmamışlardı aynı bilmem ne kanunları yüzünden, düğün mekanı yönetimi havuzun dibine taaa uydudan gözükecek büyüklükte bir reklam almışlardı ve o reklamı söktürene kadar canımız çıktı, organizasyon firması son dakikada anlaşmamız üzerinden değişiklikler yapmıştı...diyeceğim şu ki: bunların hepsi geçecek hiç merak etme. kafandaki yapılacaklar listesi azalacak, düğününüzde çok eğleneceksiniz, balayınız harika geçecek, fotoğraflara bakmaya doyamayacaksınız, çok güzel bir eviniz ve mutlu bir evliliğiniz olacak. emin ol :)

lamore del calcio dedi ki...

gelinyolu, canım sadece kocaman bir "amin" demek istiyorum :) tecrübeye inanırım ben, geçecek diyorsan geçer, çok saol:)

gülümse dedi ki...

gelinyolunun dediklerine katılıyorum.ben henüz tecrübe etmedim tabi ama duyduklarımdan,gördüklerimden biliyorum ki düğüne kadar ve hatta düğün günü birçok aksilik olacak ama sen rahat olmalısın,takmayacaksın kafana,herşeyde vardır bir hayır deyip anın tadını çıkaracaksın.her düğünde olur böyle şeyler üzülme sakın,sıkma canını,kıyamam.

oZ dedi ki...

Hay bin kunduz. Ev hediyesi olarak kum torbası alayım ben size. Geçecek de sinirleri sağlama almak lazım. Dayanın, az kaldı :)

lamore del calcio dedi ki...

gülümse, teşekkürler :) bu arada benim kuaför postu altında sana bişiler sormuştum, b bakıversene :) bu arada bizim izmir'in tarihi 17 eylül, yeri de eski foça yolu

özlemcim, kum torbası iyi fikir ama nereye koycaz yahu? emrenin protein tozları ve kocaman kürek aleti öyle ortada duruyor zaten,hiçbişi sığmıyoor :)

Adsız dedi ki...

merhaba, öncelikle bu gibi durumlarda sabırlı olmayı dua etmeyi elden bırakmamayı tavsiye ederim, herşey er yada geç yoluna girecek ve bu günleri gülerek hatırlayacaksınız :) yazılarınızı okudukça insan gerçekten " ya gerçekten evlenmesem mi acaba" gibi garip ve tuhaf soruları düşünüyor ama herşeyde bi hayır vardır siz yeter ki aksiliklerin çözüme ulaşacağını unutmayın..

umarım herşey yoluna girer ve çok mutlu bir çift olursunuz :)

resimlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum bir fotoğraf tutkunu olarak :)

iyi, tatlı telaşlı ve güzel günler dilerim..görüşmeküzere

lamore del calcio dedi ki...

Vasfiye hanım hoşgeldiniz :)

hay allah demek istiyorum, olumsuz bir yazı olmuş, birkaç olumsuz yazı daha var ama aslında öyle bir imaj çizmek değildi niyetim, mesela evlenmemek aklımın ucundan geçmiyor :p

deidğiniz gibi elbette her şey yoluna girecek, ama insanın elinde değil, takılıyor işte...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canım yaaa herşey üstüste gelmiş yani... ama sıkma canını inan herkese oluyo bunlar sen üzme yani kendini...

Çeyiz Kız dedi ki...

okudukça ayaklarım yavaştan tık tık tık oynamaya stresim yükselmeye başladı inan. Benim kesin ve kesin sakinleştiri kullanmam lazım bu süreçte, yoksa benim ve çevremin sağlığı açısından iyi olmaz :)